Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri väittää et köyhillä ja työttömillä on koiria. En ole samaa mieltä,

Vierailija
19.10.2019 |

mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla heilläkin voi olla lemmikkieläimiä kuin töissäkäyvillä.

Vierailija
2/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria nyt löytyy moneltakin ihmiseltä, sekä työssäkäyvillä että työttömillä, myös varakkaammilla ja köyhemmillä. Työttömillä on sentään aikaa niille todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koiria ja hevosia. T. Työtön

Vierailija
4/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuo naapurisi väitehän ei sulje pois sitä, että myös rikkailla ja työssäkäyvillä on koiria. Monenlaisilla ihmisillä on koiria.

Naapurisi on oikeassa, sinä väärässä.

Vierailija
5/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienellä eläkkeellä ja koira minulla on, juuri otin. Sairastan ja on yksinäistä, oma ikäluokka painaa ruuhkavuosissa. Minulla on sille kaikki maailman aika vaikka olenkin sen kanssa taloudellusesti pa.

Vierailija
6/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että sinä et sovellu koiranpitäjäksi. Ei sulle sovi edes akvaariokalat. Kumiankka on sopiva lemmikki sinulle.

Vierailija
7/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria ja kissoja löytyy kaikista ihmisryhmistä. Itse en työttömänä uskaltaisi ottaa eläintä vastuulleni esimerkiksi sairastumisen pelossa, mutta olisi mahtavaa, kun olisi joku paikka, missä pääsisi viettämään aikaa eläinten kanssa. 

Vierailija
8/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että sinä et sovellu koiranpitäjäksi. Ei sulle sovi edes akvaariokalat. Kumiankka on sopiva lemmikki sinulle.

Kenelle?

Vierailija
9/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lienee sukua kysymyksille onko Suomessa köyhiä ollenkaan, kun täällä ei kenenkään tarvitse asua maakuopassa peläten, että palmupuu kaatuu päälle, vaikka asunnotomia ja vailla vakinaisa koia eläviä onkin.  E paljoa mutta on heitäkin Mutta mutta kyllä köyhemmilläkin on niin koiria kuin kissoja mutta tähän on helppoa viisastella ja sanoa, ettei voi olla "oikeasi köyhä" jos tai kun on varaa elää koiran kanssa; monessa taloudessa koira muiden muassa syö arvokkaampaa ruokaa kuin sen isäntä tai emäntä ja lääkärikulu ovat suunnileen samaa luokkaa toisinaan enemmänkin... Toisaalta koira saattaa tuoda mukanaan sellaista elämänsisältöä ja arvokkuuta köyhemmälle, jota on vaikea laskea suoraan rahassa.   

Vierailija
10/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Arvasin, että tää oli liian vaikea.