Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi itsevarma, komea ja menestyvä bisnesmies ottaa ujon, kiltin ja tavallisen naapurintytön joka työskentelee myyjänä?

Vierailija
19.10.2019 |

Kun voisi saada naisen, joka on samanlainen kuin mies itse. Lähipiirissä tällainen tapaus. Mitä yhteistä noilla edes on? Todella epäsuhta pari.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmyydentuntoinen ja itseriittoinen nainen ei ole parisuhdemiehen ihanne. Haluan kiitollisen naisen, en tyytymätöntä nipottajaa.

Vierailija
22/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt erästä paria. Mies on tumma ja komea (tosin ei mikään menestynyt uraohjus, perus miesduuni) ja nainen on todella tylsä harmaavarpunen. Jos nyt ei ihan ruma, mutta täysin "näkymätön". Ihan mukava, mutta hiljainen ja rehellisesti sanottuna tylsä. Ilmeisesti silti ovat hyvä pari, kun yhdessä ovat olleet yli 20 vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän siitä että nainen on alistuja. 

Lesboilta ei kysytty.

Vierailija
24/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisako sen pitäisi ottaa vai Kärpänen?

Martina Kortelampi-Aitolehti- Eerikäinen

Vierailija
25/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisen, joka toteuttaa kaikki toiveeni. Naisen on oltava alemmalla tasolla kuin minä. 

Mistä ihmeestä voi löytyä nainen, joka olisi alemmalla tasolla kuin sinä?!

Vierailija
26/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippuvalita, nyrkki heiluu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisako sen pitäisi ottaa vai Kärpänen?

Martina Kortelampi-Aitolehti- Eerikäinen

Kumman kumppani valintaa näisä pitäisi ihmetellä?  

Vierailija
27/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista on helppoa hallita, kun hänellä ei ole vaativaa uraa, eikä kunnianhimoisia tulevaisuuden tavoitteita. Mies tarvtsee piian, joka hyväntahtoisesti hoitaa lapset ja kodin. Nainen pysyy tyytyväisenä, eikä tajua miehen kieroilua. Samalla tyyppi itse elää vapaata ja itsenäistä elämää. Olematta tilivelvollinen kenellekkään muille kuin itselleen. Narsisti mies toimii näin.

Tämä sama tarina on jo niin nähty, useita kertoja.

Ei tuo ainakaan koske siskoani. Hän on K-kaupassa kalatiskillä töissä ja tykkää siitä työstä. Ei se palkka varmasti päätä huimaa, mutta pärjää ja tykkää olla niin kai se on tärkeintä. Hänen mies on sydänkirurgi ja hänen palkkansa on päätä huimaava. Kun saivat lapsen, niin siskoni oli vuoden pois töistä ja palasi takaisin. Kun suunnitteli, että lapsi tarhaan niin hänen mies jäi vuodeksi lapsen kanssa kotiin ja palasi itse töihin takas sen jälkeen. Lapsi meni tarhaan vähän yli 2 vuotiaana. Tekevät yhdessä ja erikseen asioita ja hoitaa kodin tasapuolisesti

Jos jostain syystä eroavaisivat, niin siskoni pärjäisi mainiosti omillaan. Heillä tämä toimii, koska eivät tee draamaa asioista, kun yhdessä elävät ja rakastavat toisiaan. On heillä on ollu koviakin riitoja aikoinaan, mutta ovat kasvaneet niistä tyhmistä asioista yli. Ovat 43 vuotiaita ja siskoni sanoi noin kuukausi sitten, että elää tällä elämänsä onnellisinta aikaa ja saa olla saman miehen kanssa edelleen 21 vuoden jälkeenkin. Heillä on nyt se vaihe elämässä, että voivat keskittyä yhdessä olemiseen ja tekemiseen enemmän ja enemmän, kun talous on kunnossa suuret vaikeudet on ylitetty. He ovat juuri se tyypillinen pari, joka ei eroa koskaan. Haluaisin itsekin sellaisen miehen, joka aidosti tekee asioita ja laittaa perheensä kaiken edelle. Valitettavasti arpa on osunut huti aina.

Vierailija
28/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan jossain pienemmällä paikkakunnalla jossa vähistä naisista käydään verisiä taisteluita.

Vierailija
29/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisen, joka toteuttaa kaikki toiveeni. Naisen on oltava alemmalla tasolla kuin minä. 

Niin pää on sopivalla korkeudella, että siihen voi laskea kaljatuopin.

Vierailija
30/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo kirjoitti:

Sitä kutsutaan rakkaudeksi...

Niin, miesten rakkaus on sitä kenellä on tiukka perse ja hyvät tissit. Se selittää myös ap:n kysymyksen.

Minulla on pienet tissit ja iso takapuoli ja silti itseäni älykkäämpi, ahkerampi ja menestyvä mieheni rakastui minuun.

Vierailija
31/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista on helppoa hallita, kun hänellä ei ole vaativaa uraa, eikä kunnianhimoisia tulevaisuuden tavoitteita. Mies tarvtsee piian, joka hyväntahtoisesti hoitaa lapset ja kodin. Nainen pysyy tyytyväisenä, eikä tajua miehen kieroilua. Samalla tyyppi itse elää vapaata ja itsenäistä elämää. Olematta tilivelvollinen kenellekkään muille kuin itselleen. Narsisti mies toimii näin.

Tämä sama tarina on jo niin nähty, useita kertoja.

Ei tuo ainakaan koske siskoani. Hän on K-kaupassa kalatiskillä töissä ja tykkää siitä työstä. Ei se palkka varmasti päätä huimaa, mutta pärjää ja tykkää olla niin kai se on tärkeintä. Hänen mies on sydänkirurgi ja hänen palkkansa on päätä huimaava. Kun saivat lapsen, niin siskoni oli vuoden pois töistä ja palasi takaisin. Kun suunnitteli, että lapsi tarhaan niin hänen mies jäi vuodeksi lapsen kanssa kotiin ja palasi itse töihin takas sen jälkeen. Lapsi meni tarhaan vähän yli 2 vuotiaana. Tekevät yhdessä ja erikseen asioita ja hoitaa kodin tasapuolisesti

Jos jostain syystä eroavaisivat, niin siskoni pärjäisi mainiosti omillaan. Heillä tämä toimii, koska eivät tee draamaa asioista, kun yhdessä elävät ja rakastavat toisiaan. On heillä on ollu koviakin riitoja aikoinaan, mutta ovat kasvaneet niistä tyhmistä asioista yli. Ovat 43 vuotiaita ja siskoni sanoi noin kuukausi sitten, että elää tällä elämänsä onnellisinta aikaa ja saa olla saman miehen kanssa edelleen 21 vuoden jälkeenkin. Heillä on nyt se vaihe elämässä, että voivat keskittyä yhdessä olemiseen ja tekemiseen enemmän ja enemmän, kun talous on kunnossa suuret vaikeudet on ylitetty. He ovat juuri se tyypillinen pari, joka ei eroa koskaan. Haluaisin itsekin sellaisen miehen, joka aidosti tekee asioita ja laittaa perheensä kaiken edelle. Valitettavasti arpa on osunut huti aina.

Tuntuu todellakin lottovoitolta, kun olen lopultakin tavannut sellaisen miehen, joka laittaa perheensä muun edelle. Onneksi saan kokea tämän onnen, vaikka ikää on jo reippaasti yli 40 v.

Vierailija
32/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihmetellyt erästä paria. Mies on tumma ja komea (tosin ei mikään menestynyt uraohjus, perus miesduuni) ja nainen on todella tylsä harmaavarpunen. Jos nyt ei ihan ruma, mutta täysin "näkymätön". Ihan mukava, mutta hiljainen ja rehellisesti sanottuna tylsä. Ilmeisesti silti ovat hyvä pari, kun yhdessä ovat olleet yli 20 vuotta!

Minun komea perusduunari setäni suosii tällaista alistuvaa hiirulaisnaistyyppiä, koska on itse sairaalloisen mustasukkainen ja haluaa hallita toista. Ensimmäinen vaimo kesti parikymmentä vuotta ja lähti heti, kun sain lapset pois pesästä. Sedän uusi nainen on samaa tyyppiä ja suhde kestää ehkäpä sen ansiosta, että asuvat eri paikkakunnilla, jolloin naisella on omakin vapaus tallella, mutta ainakaan ei ole vaaraa, että muut miehet joukolla vokottelisivat harmaahiirulaista, kun ei itse pysty vahtimaan tätä joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä