Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten köyhä saisi hiuksistaan kivat?

Vierailija
19.10.2019 |

Ei ole varaa kampaajalle värjäyksiin ja leikkauksiin. Kasvatan omaa väriä mutta on aika vaisu ja tuntuu ettei se oikein sovi, hiukset on puolipitkät ja leikattu eri mittaiseksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemällä, harjaamalla ja leikkaamalla itse tai käymällä parturissa siistimässä silloin tällöin.

Vierailija
22/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdistää sen punajuuren ja mustikan vois tulla jotain lilaan vivahtavaa. Jos asuisin jossain mualla, ni testaisin tuota heti. Mutta kaupunkiolosuhteissa en ilkeä alkaa testaileen =D

Älä nyt ainakaan mitään erikoisvärejä ala testailla. Ne eivät nimittäin näytä hyvältä kenenkään hiuksissa, oli sitten köyhä tai ei. 

Hyvin hoidetut hiukset ovat parhaan näköiset, eli turha rasittaa niitä jatkuvilla värjäyksillä ja päivittäisillä lämpökäsittelyillä. Tuotteiden ei tarvitse olla kalliita, mutta jos voit, satsaa tehokkaaseen hoitoaineeseen. Oma väri on aika trendikäs juuri nyt, joten kokeile ihmeessä, voit vaikka tykästyäkin siihen. 

Leikkauta tukasta huonot latvat pois ja pyydä sellainen malli, joka kasvaa nätisti eli ei tarvitse usein käydä kampaajalla. Käy kampaajakoulussa tasoittamassa latvoja tarpeen mukaan. Koulusta voi saada edullisesti myös balayage-käsittelyn oman värisi piristeeksi, se ei kauheasti rasita tukkaa ja kasvaa aika huomaamattomasti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä on usein epäsiisti ja tosiaan liimaletti. Pyri mahdollisimman luonnolliseen väriin ja sopivaan mittaan, paksussakaan tukassa ei pitkää polkkaa pidempää. Ei tarvi turhan usein leikellä ja jos on hyvä hiuslaatu niin voi kaveri tasottaa.

Riippuu myös minkä ikäinen olet. Valitettavasti kaikki tukat (pitkät) ei käy enää kun ikää tulee. Ettei ole takaa ku lyseo ja eestä ku museo.

Olen kyllä erimieltä tuosta että pitkät hiukset ei sopisi vanhemmille naisille. Sopii kyllä, jos hiukset ovat jokseenkin hyväkuntoiset, eivätkä ole aivan harvat. Vanhemman naisen vain kannattaa kannattaa pitää pitkät hiukset kiinni. Mikään ei ole upeampaa kuin vanha hopeahiuksinen nainen, jolla on joku nutturakampaus. Suomessa on kumma vimma ja oletus, että hiukset pitää nyrhiä mahdollisimman epänaiselliseksi aseksuaalikypäräksi heti kun 40 vuotta tulee täyteen.

Vierailija
24/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdistää sen punajuuren ja mustikan vois tulla jotain lilaan vivahtavaa. Jos asuisin jossain mualla, ni testaisin tuota heti. Mutta kaupunkiolosuhteissa en ilkeä alkaa testaileen =D

Miten asuinpaikka tähän liittyy?

Ap voisi kertoa, minkä värinen tukka hänellä on ja onko se karhea vai sileä. 

Vierailija
25/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan, tuunaan ja värjään itse.

Se on helppoa, kun siihen on oppinut.

Leikkuukone, hyvät sakset.

Ammattikampaajatkin ihmettelevät, miten hyvin itse saan aikaan lyhyen, näpsäkän lopputuloksen.

Kävin viimeksi kampaajalla vuonna 1996, kun tämä malli leikattiin.

Voisin käydä ammattilaisellakin, mutta en enää siedä, että päähäni koskee muut kuin minä.

Reippaasti vain itse omia taitojaan kokeilemaan!

Vierailija
26/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on se, että pitkät hajallaan olevat hiukset, ja ryppyiset, valahtaneet kasvot eivät sovi yhteen.

Ne tekevät naisesta elähtäneen näköisen, ei siinä auta, vaikka hiukset olisivat miten hyvin hoidetut tahansa.

Vierailija
27/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, pitkät hiukset ovat kaamean näköiset vanhalla naisella ja miehillä myös.

Nutturat sopivat sen sijaan hyvin vanhemmille naisille, mutta auki olevat hiukset

kurttuisilla kasvoilla ovat nolottavan näköistä.:

Ikäänkuin tuo ihminen yrittäisi epätoivoisesti näyttää nuorelta.

Vierailija
28/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset lämpimän vaaleat, sellainen vaalea maantien värinen oma väri. Juuri on liukasta ja sileää, tosin on hieman taipuisat hiukset. Latvat on karheampaa. Oli yli olkapäiden hiukset ja aika tasamittaiset. Ei ollut volyymiä yhtään. Juuri leikkautin kerrostetun polkan. Volyymi sopii kapeille kasvoilleni. Nyt taas mietin kasvatanko, ei ole varaa käydä parin kk välein leikksuttamassa. Ilman volyymiä hiuksissa näytän vanhalta. Hiuksia paljon mutta ohuita. Minulle sopii kyllä pitkätkin hiukset. Ikää 41v

Ap

Vierailija
29/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat värjätä ja pidät lämpimistä sävyistä, suosittelen hennaa. Cultivators prismasta ~12€ ja värjään sillä 4 kertaa. Tulos on luonnollinen ja kasviväri parantaa hiusten kuntoa ja tekstuuria.

En ole käynyt yli 5 vuoteen kampaajalla, mikä on säästänyt paljon. Minulla on pitkät hiukset otsatukalla, molemmat lyhennän itse fiskarsin hiussaksilla. Netissä on paljon ohjeita, suosittelen kokeilemaan rohkeasti.

Vuosi sitten siirryin curly girl -hyväksyttyihin tuotteisiin, ja sain paljon parempikuntoiset hiukset markettituotteilla. Kivaa kun ei tarvitse enää ns. kampaamotuotteita

Vierailija
30/30 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon papiljottikampaus pesun jälkeen saa hiukset näyttämään kuohkealta ja kampaus kestää paljon pidempään kuin föönätty.Itsellä on puolipitkät hiukset jotka sellaiset liukkaat ja ärsyttävän taipuisat jos ei laita mitenkään.Pesun jälkeen annan kuivua melkein kuivaksi ja sitten isot papiljottirullat päälaelle ja hieman pienemmät latvoihin.Papiljottin päälle sumutan vielä ZX kampausnestettä ja annan kuivua noin tunnin.Sitten aukikampaus ja hyvin kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi