Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole facebookissa, instassa, twitterissä yms.

Vierailija
19.10.2019 |

En näe niissä mitään, minkä takia liittyisin. Olen keski-ikäinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilit, mutta en käy niissä

Vierailija
2/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, ja poistunut niistä kaikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole. 

Vierailija
4/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain facebookissa. Seurailen siellä ainoastaan erinäisiä ryhmiä. Instagramissa on ollut mukavaa katsella hienoja kuvia, mutta joku idiootti näköjään on keksinyt, että sinnekin pitäisi nykyään olla profiili, että saa huolettomasti kuvia katsella.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
5/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen facessa, mutta en ole ikinä ymmärtänyt mikä saa ihmiset tekemään tälläisiä aloituksia.

Vierailija
6/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on face. Postaan sinne joskus kuvia ja seuraan muiden päivityksiä. Se on sellainen mitä-muille-kuuluu-tällä-viikolla some.

Vierailija
7/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin heivasin vuosia sitten ja noissa muissa en ole ollut. Enkä halua niistä mihinkään mukaan.

Vierailija
8/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä olet? :D Miksi?

Vierailija
9/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ollut kunnes puoli vuotta sitten tein profiilin faceen ja instaan. 

En postaile itse kuin todella harvoin johonkin ryhmään. Työn puolesta ja muutenkin omasta mielenkiinnosta seuraan useampaa ryhmää muuten aika turhakkeita. Keski-ikäinen minäkin. 

Vierailija
10/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman mummoista ja vaareista ei ole koskaan kuullutkaan niistä . Ei sinua sitten ainkaan FB : n kautta kutsuta mihinkään. Yksi mun kavereista ei ole ja hänelle ei voi edes mesettää.  On tippunut pois ystäväpiiristä kun hänellä puhelimessakin aina se sama mairea viesti :  Heiiii,  otan yhteyttä kun minulla on tilaisuus.   Yleensä nämä ovat vanhempia eronneita naisia , eivät siis vastaa edes puhelimeen. Siis mitä noi tekee kun ei voi vastata.

Vierailija
11/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkohan se oli kun Facebook tohina alkoi, jotain 15 vuotta sitten? En liittynyt vaikka sitä silloin mietin ja painetta tuli ystävlistä. Ja kun perustin yhden henkilön yritykseni noin 10 vuotta sitten niin ihmiset pitivät itsestäänselvyytenä että pitää mennä sen kanssa Facebookiin. Tiesin jo silloin ettei siitä mitään hyötyä olisi minun liiketoiminnassa. Joku aika sitten aloin asiaa oikein miettimään että hyvin se aivopesu toimi, että jos ei ole Facebookissa niin ei ole olemassa eikä yrityksen on niinku aivan pakko olla somessa. Toki joillekin oiva kanava, mutta ei yleispätevä.

Vierailija
12/12 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noissa kannattaisi olla?