Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka käynyt leipäjonossa JA Malediiveilla?

Vierailija
19.10.2019 |

Tuli peukutusketjusta mieleen, että olin eka, joka peukutti Malediiveja ja myös eka, joka peukutti http://www.palasesto.com/ leipäjonoa. Onpa ollut meikäläisellä tapahtumarikas elämä. Olen laskenut markkoja ruokakaupassa ja ollut palvelijoiden passattavana. Psykoterapeutilla, Australiassa, Seychelleillä ja kuumailmapallossakin olen ehtinyt käydä. Kouvolassa en kertaakaan, enkä taida mennäkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan. Minä olen käynyt Malediiveilla, mutta en koskaan leipäjonossa. Nuorena kyllä oli rahasta tiukkaa, mutta en silloin viiden tähden hotelleissa ollutkaan.

Vierailija
2/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteet tuppaavat ihmisillä muuttumaan.

Joskus voi nousta hyvinkin syvältä ja toisinaan taas tiputaan erittäin korkealta ja siihen väliin mahtuu jos jonkinlaista elämäntarinaa.

Vierailija
4/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan. Minä olen käynyt Malediiveilla, mutta en koskaan leipäjonossa. Nuorena kyllä oli rahasta tiukkaa, mutta en silloin viiden tähden hotelleissa ollutkaan.

Olen ollut leipäjonossa. Nyt tienaan 65 k€ vuodessa.

Vierailija
5/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kummassakaan. Malediivit on kuvien perusteella unelmakohde.

Vierailija
6/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut leipäjonossa. Nyt tienaan 65 k€ vuodessa.

Tarkoitatko, että vaikka tienaat 65 t, niin olet samaan aikaan leipäjonossa? Vai olit jonossa ennen näitä tienestejä?

Vierailija
7/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiertänyt ympärimaapalloa. Olen käynyt myös leipäjonoissa. Helsingissä niitä on joka päivä jossain. Säästin rahaa matkailuun myös ollessani työttömänä. Hyvin sai 300e kuussa säästöön kun ruokaan ei mennyt yhtään rahaa. Sieltä sai myös esim. Shampoota, terveyssiteitä koirille nappuloita yms. Kaikki einekset/makkarat/lihapullat annoin myös koirille koska niitä en itse syö.

Nyt asun muualla mutta en kehtaa käydä enää ettei tunnisteta. Helsinki sen verran iso paikka että kehtasi käydä.

Vierailija
8/8 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on samaa. Kun matkustaa Malediiveilla muualle kuin all Inc -resortiin, johonkin kylään niillä saarilla, niin juomaa että nehän vähintään yhtä köyhiä kuin leipäjonoissa jonottavat täällä meillä.

Ei kun köyhempiä: talot on betonisia laatikoita, katossa ylsi loisteputki, seinän vierellä jotain penkkejä ja joku lipasto. Keittiö pihalla, eli tulet ettö voi keittää.

Kylän ainoassa kaupassa ei mitään muuta kuin söikykepurkeissa jotain ja lisäksi pesuaineita, riisiä säkkikaupalla.

Mitään tuoretta ruokaa paitsi kalaa ei missään. Siellä ei kasva mikään, sillä kaikki saaret on matalia hiekkasärkkiä. Kaikki tuotava muualta, mitään teollisuutta ei toki voi ollakaan, paitti joku kalatehdas jossain mahdollisimman kaukana turistisaarista.

Kaikki on tiukasti muslimeja, jo n. 10 vuotiailla pikkutyöillä oli huivit päässä.

Pääkaupungissa ei näkynyt iltakuuden jälkeen yhtäkään naista, lasta tai tyttöä ulkona, pelkästään miehet istuskeli kahviloissaan ja pelasi jotain pelejään.

Hyvin on markkinoitu paikka vain varakkaille. Ei tule juopot sinne heilumaan.

Harmi vaan että tulot ei tule sinne kansalaisille,vaan kansainvälisille matkailujöttiläisillw. Jopa resortuen työläiset on tuotettu Aasiasta, paikalliset ei voi valkosia palvella. No, miehet on venekuskeja.

Oli se shokkivierailu, ei voi suositella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi