Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa kaupoille tänään. Suunnitelmissa ostaa hänelle mm. talvitakki ja -kengät. Joo, jännittää hieman miten menee.

Vierailija
19.10.2019 |

Olen kyllä tehnyt valmistelut kunnolla, eli on ainakin vielä lauhkea kuin lammas. Mutta hermostuminenhan on aina vain yhden sovituskopin ehdottamisen päässä. (Mikä siinä on niin vaikeaa kokeilla meneekö vaatteet päälle?)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kannattaisi päästää ostamaan vaatteensa itse. Siinä menee vartti ja kukaan ei hikeenny.

Vierailija
2/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kannattaisi päästää ostamaan vaatteensa itse. Siinä menee vartti ja kukaan ei hikeenny.

Ei se mene ja kohta on jo talvi!!! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki sovitetaan ilman sovituskoppia.

Vierailija
4/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäköön ekologisesti vanhoja, tai palelkoon.

Vierailija
5/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Vierailija
6/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi päästää miestäni yksin vaatteita ostamaan, menee ensimmäiseen kauppaan (ihan mikä vaan) mukaan sitten eka takki, kunhan koko natsaa. kuulemma ei jaksa sovitella. Hintakin on sivuseikka, kunhan nopeasti löytyy.

Vierailija
7/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takki sovitetaan ilman sovituskoppia.

Samoin kengät. Ja pitkiä kalsareita ei soviteta, joten mihin ap sovituskoppia kaipaa? Seksiin? Kyllähän siitä mies hermostuu, kun pitäisi takkia valita, mutta vaimo vonkaa vieressä.

Vierailija
8/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi päästää miestäni yksin vaatteita ostamaan, menee ensimmäiseen kauppaan (ihan mikä vaan) mukaan sitten eka takki, kunhan koko natsaa. kuulemma ei jaksa sovitella. Hintakin on sivuseikka, kunhan nopeasti löytyy.

Mikä tuossa toimintatavassa on muka vikana? Lopputulos on hankittu takki, mikä oli tarkoituskin.

Vierailija
9/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa laadukas kauppa jossa sen henkistä vaatetta kuin miehesi.

Tao sen kalloon että se 5€n takki ei vaan ole a) hyvän näköinen b) kestävä

Aikuinen voi käyttää noin viisi vuotta samaa takkia. Jos esim 150€ / 5v on 30€/vuosi

Suomalaiset miehet on niin saitoja. En ymmärrä mitä kiksejä saavat liian halpaa retaletta ostaessa joka näyttää päällä huonolle eikä istu.

Vierailija
10/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Kai mies itse päättää mitä ostaa!

Vierailija
11/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen voi käyttää noin viisi vuotta samaa takkia. Jos esim 150€ / 5v on 30€/vuosi

Suomalaiset miehet on niin saitoja. En ymmärrä mitä kiksejä saavat liian halpaa retaletta ostaessa joka näyttää päällä huonolle eikä istu.

Ja se viiden euron takki on viisi euroa vuodessa. Se on 25 euroa vähemmän kuin 30 euroa.

Vierailija
12/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heivasin yhden poikaystävän nuorena, jolle äiti osti vaatteet. Erittäin hyvä päätös. Nykyinen ostaa monesti ensimmäiset, mitkä on sopivat. Mitä sitten? Ei hän koskaan mitään 200 euron farkkuja tai 500 euron takkia edes sovita. Ostaa kerralla kahdet, jos löytää sopivat. Mitä haittaa siitä on? Sitä paitsi, itsekin toimin samaan tyyliin. Pitäisikö meidän palkata joku tyylikonsultti? Joskus vaatteeni ovat ihan hienoja, useimmiten tylsiä. Vaatteet on mulle lämmike ja suoja, ei muuta. En välitä Anu Saagimeista, Kaarina Suonperästä tai vauvapalstasta hevon peetä, jos vaate tuntuu hyvältä päällä. 

Vierailija
13/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako miehesi määrätä, mitä sinä puet päällesi? Niinpä.

Miehen keho, miehen valinta. You go Bros! 

Vierailija
14/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuin hämmästellä sitä miten rouvat paapovat miestään. Jos aikuinen mies ei saa itselleen vaatteita ostettua niin olkoon ilman. Sama on ruuanlaitossa. Jos vaimon tekemä ruoka ei kelpaa niin tehköön omansa sitten ihan itse. Ei ole mikään ihmekkään että täällä sitten valitetaan että millainen vätys tuo minun mieheni on. Niin....mistäköhän johtuu??

Vierailija
15/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa onneksi hankkia itse omat vaatteensa, mutta 70+ isäni kanssa joudun käymään ostoksilla. Yksinään hän valitsee aina väärän kokoisen ja halvimman mahdollisen vaatteen, tai sitten sen mitä myyjä suosittelee vaikkei se sovi yhtään.

Vierailija
16/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heivasin yhden poikaystävän nuorena, jolle äiti osti vaatteet. Erittäin hyvä päätös. Nykyinen ostaa monesti ensimmäiset, mitkä on sopivat. Mitä sitten? Ei hän koskaan mitään 200 euron farkkuja tai 500 euron takkia edes sovita. Ostaa kerralla kahdet, jos löytää sopivat. Mitä haittaa siitä on? Sitä paitsi, itsekin toimin samaan tyyliin. Pitäisikö meidän palkata joku tyylikonsultti? Joskus vaatteeni ovat ihan hienoja, useimmiten tylsiä. Vaatteet on mulle lämmike ja suoja, ei muuta. En välitä Anu Saagimeista, Kaarina Suonperästä tai vauvapalstasta hevon peetä, jos vaate tuntuu hyvältä päällä. 

Suomalaiset onkin Euroopan tyylitöntä kansaa. 

Vierailija
17/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sisään asti niihin kauppoihin, niin onnistuvat ostokset paremmin.

Vierailija
18/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Sokokselle. Siellä on jalkineet ja takit -20% juuri nyt. Itse ostin juuri nilkkurit sieltä.

Vierailija
19/19 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännät paikat siellä. Itse aikanaan opetin yhden hujopin ostamaan housuja. Lahkeet oli aina auttamattoman lyhyet, koska kaupasta ei kuulemma löytänyt pitempiä. Nyt osaa jo itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi