Kukakohan ottaisi mun mieheni?
Toivon että se löytäisi jonkun. Ärjyy, kiukuttelee, on stressaantunut, tuijottaa aina puhelintaan eikä halua jutella, valittaa vaivojaan, tekee pitkää työpäivää. Kenelle kelpaisi?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä iso?
Ei se pidä seksistä kun on niin stressaantunut ja väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö panna?
Ei.
Miksi pitäisi jonkun ottaa, jääköön yksin.
Täällä toinen tarjolla,todella hyvännäköinen, tyhmä, töissä käyvä, puhelinriippuvainen, hyvä isä,pelaa pleikkaria, koska sitä saatanan ikäpolvea, ikää 36v.
Voin myös s vaihtaa fiksuu, plus 50v. ei pleikkaria koskaan nähnytkään mieheen.
Ulkonäöllä ei välia, hyvä hygienia ja älliä päässä.
Niin. Mies tarvisee siis iselleen jonkun, joka pitäisi hänestä huolta. Onkohan oma syy sinkkuueni se, etä säikytän isenäisyydelläni ja ajoittain esiintyvällä itsepäisyydelläni kaikki potentiaaliset kumppani- vaihoehdot.
Mä voin ottaa. On vähän yksinäistä niin voitais mököttää yhdessä.
En tiedä. Minunkin mies joutaisi. pitäi olla joku kierrätyskeskus niille,
Tuo ei enää edes puhu. Koskaan ei mitään läheisyyttä. Olen tosin jo tottunut olemaan ilman halia, kainaloa, pusuja, on tätä niin monta vuotta jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa mut kerro ensin mitat?
173cm 71kg.
Ei kiitos, mulla on jo tuollainen. Munan koolla ei ole merkitystä, ku ei enää käytä sitä.
Tarjoa Maisalle, jos sun ukkelilla on paljon fyrkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa Maisalle, jos sun ukkelilla on paljon fyrkkaa.
Ei sillä ole paljoa rahaa. Maisa ei takuulla huolisi.
No äitikö sille olet? Vai mitä ihmettä? Pitäiskö sun ottaa vastuu omasta elämästäsi, poistua itse siitä valittamasta ja rakentaa oma elämä!? Eihän se miehen elämä sun vastuulla oo, edes vitsinä. Ihmettelen aina näitä naistenlehtien nyyhkytarinoita kun minä raukka urheasti vauvoja hoidin, mis vaan joi ja ilkeili. Että mitvit. Kyllähän sitä on aika vastuuton itsekin jos ihan vuodesta toiseen siinä uhriutuu ja lapsia vaan tuuppaa lisää maailmaan. Et katso sinäki peiliin ja lopeta uhriutuminen. Jos ei oo ok, niin TEE JOTAIn. Ite.
Onko sillä iso?