Mikä kirja yöpöydälläsi on?
Onko sinulla edes yöpöytää tai kirjaa?
Itselläni on Mestaritontun seikkailut.
Kommentit (32)
Ei ole kirjaa yöpöydällä, pidän lukemisiani työhuoneessani. Makkarissa ei ole edes tarpeeksi tehokasta valoa lukemiseen.
Ihmisen psykologinen kehitys, kirjoittanut Jan-Erik Nurmi, Timo Ahonen ja Heikki Lyytinen
Ei ole yöpöytää ja tällä hetkenkö kuuntelen äänikirjoja BookBeatista.
Becoming nyt meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää edes yöpöytää (ei mahtunut kun koottiin pinnasänky), mutta vessassa on Anna Wahlgrenin Lapsikirja.
Lue sit perään Annan lapsen paljastuskirja Annan taidoista äitinä.
Margaret Atwoodin Testamentit. Orjattaresi on ollut suosikkikirjani teinistä saakka, HBO:n sarja on hyvä ja olin ihan täpinöissä kun Testamentit tuli myyntiin. Ja onhan se hyvä.
Mika Waltari,Turms,kuolematon.
Siinä on tahkoamista pitkäksi aikaa.
Ei oo yöpöytää kun se ei makkariin mahdu. Mukana menossa kulkee vaihtelevalla menestyksellä milloin mitäkin luettavaa, yleensä kauhua tai scifiä. Joskus paperikirjana, joskus e-kirjana. Ajokortittomana oon usein tilanteessa että pitää odotella bussia tai muuta kyytiä, ja paras tapa kuluttaa aikaa on joko istua kirjastossa, tai kahvilassa hyvän tarinan parissa.
Karl Knausgårdin Poissa päiväjärjestyksestä
Usvametsä kirjoitti:
Pajtim Statovcin Tiranan sydän
Aloitin pari päivää sitten ja vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Sama kirja lopuillaan. Olen lukenut Statovcin kaksi muutakin kirjaa, lempikirjailijani tällä hetkellä. Toivottavasti tuo voittaa National Book awardsin!
Minulla on Eckhart Tollen Power of Now ja miehellä Matthew Walkerin Why We Sleep.
Juan Gómez-Jurado: Reina Roja
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Zero waste - Otso Sillanaukee