Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?

Vierailija
18.10.2019 |

Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?

Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.

Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.

Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.

Kommentit (1543)

Vierailija
1221/1543 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja tapauksia sattunut itsellekin. Kuulin kerran yöllä kun ovi kävi, mies tuli kotiin kilautti avaimet pöydälle ja kolisteli eteisessä.

Häntä ei kuulunut sänkyyn, menin katsomaan eikä hän ollut tullut kotiin.

Menin sänkyyn takaisin ja 5min myöhemmin täsmälleen samat äänet ja nyt hän tuli oikeasti.

Äitini kuoli, kun odotin toista lastani. Kun toin vauvan kotiin 2v isosisko osoitti häntä ja sanoi tuo on sinun äiti.

sikiön elämä alkaa aika varhaisessa vaiheessa, uskotko että henki vaihtuisi kesken kaiken toiseksi siellä vatsassa? Nämä ovat tietysti herkkiä asioita ja lasten jutut jänniä.

Sielu siirtyy vauvaan syntymän hetkellä.

Vierailija
1222/1543 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos nais-pb n hieroskelusauva taas unohtunut gym ille kun vielä kyyläät tapitat miesasiakasta stressinesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1543 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unenomainen tunne, josta olen lukenut, että se liittyisi ahdistukseen.

Koululaisena se tuli usein aamuisin, kun menin kouluun. Ensimmäinen tunti koulussa tuntui siellaiselta, että ajattelin, olenko oikeasti tässä vai jossain muualla, ja jos suljen ja avaan silmät, olenko kotona. Mitä enemmän sitä mietti, sitä ikävämmältä se tuntui.

Aikuisena sitä en ole kokenut yhtä usein. Muutaman kerran kuitenkin, etenkin aamuisin heti tultuani töihin.

Siihen ei kuitenkaan ole liittynyt deja vu -kokemusta.

Minullakin lapsena yhtäkkinen tunne, että kuulee ja näkee ympäristön "näyteltynä".

Mulle tuli tuollainen kerran päiväkodissa. Olin syömässä ja katsoin muita lapsia yhtäkkiä mulle tuli sellainen epäuskoinen olo. Ja ajattelin vaan että 'siis mä olen nyt päiväkodissa!" Tuntui siltä että olisin oikeasti jossain muualla. Että se päiväkoti olisi oikeasti vaan jossain vr-laseissa ja itse katsoisin sitä kotona. Ei silloin tietenkään vielä mitään vr-laseja ollut mutta nyt kun mietin niin se tunne oli sama kun katsoisin vr-laseilla jotain 360 videota esim Kairon kaduilta.

Vierailija
1224/1543 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin kerran bussiin Helsingissä ja hetken päästä totesin meneväni kyseistä linjaa väärään suuntaan.

Painoin pysäytysnappia ja nousin bussista. Huomasin olevani Jyväskylässä. Kävelin kadun yli toiselle puolelle ja saman tien sieltä tulikin samaa linjaa toiseen suuntaan kulkeva bussi. Näytin pysäytysmerkkiä ja nousin bussiin, jota ajoi minä. Olin bussin kuljettaja ja ajoin sitä bussia, josta olin juuri noussut.

Vierailija
1225/1543 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja tapauksia sattunut itsellekin. Kuulin kerran yöllä kun ovi kävi, mies tuli kotiin kilautti avaimet pöydälle ja kolisteli eteisessä.

Menin sänkyyn takaisin ja 5min myöhemmin täsmälleen samat äänet ja nyt hän tuli oikeasti.

Äitini kuoli, kun odotin toista lastani. Kun toin vauvan kotiin 2v isosisko osoitti häntä ja sanoi tuo on sinun äiti.

sikiön elämä alkaa aika varhaisessa vaiheessa, uskotko että henki vaihtuisi kesken kaiken toiseksi siellä vatsassa? Nämä ovat tietysti herkkiä asioita ja lasten jutut jänniä.

Sivusta: mulle tuli erittäin vahva tunne "sielun laskeutumisesta kohtuuni" kun olin suunnilleen raskausviikolla 20. Se oli jotenkin pyhä tunne, ja sen jälkeen tuntui siltä että siellä vatsassa on joku henkilö - eikä vain kasvavia soluja- joka tuntuikin sitten syntyessä jo tutulta. Tämä lapsi myös ilmoitti unessa syntymäpäivänsä, joka oli eri kuin laskettu aika.

Vierailija
1226/1543 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fysiikan tutkimusten mukaan solut vaihtavat todellakin tietoja jotenkin mystisesti vaikka väliin laitettaisiin millainen este, välimatka tms. Se todettiin syöttämällä jollekin solulle infoa ja sen sama infon latasi esteenkin takana oleva solu /-solut.

Eli kyllä vaan se on tutkimuksen alla mikä infoa siirtelee ja miten. Odottakaa vaan vielä ne sen selvittää. Tämä oli sitten ihan jossain tiedejulkaisussa aikoja sitten.

Samoin tunnetaan mystinen vasemman puolen miehen ääni jonka jotkut ihmiset kuulevat. Esim WTC tornissa olivat jotkut kokeneet miehen äänen sanovan: nouse ja mene rappusia vaan alas. jne.

Koska sähkö on magnetismiin yhteydessä ja veressä on rautaa arvioisin infon porttien kulkevan jotenkin näitten välillä, esim niin että veriryhmätkin vaikuttava, veren rautapitoisuus jne.

Ja höpönlöpön. Viitettä peliin tai en usko - eikä pitäisi kenekään muunkaan uskoa moiseen huuhaaseen.

Kyllä se oli oikea tutkimus kirjaston tiedejulkaisusta sen tutkin aikoja sitten.Siis tuo ensimmäinen.

Juu. Minäkin olen lukenut kirjastossa tiedejulkaisun, jossa kerrottiin tutkimustuloksista joiden mukaan kuu on juustoa (tarkemmin: pastoroimattomasta luomumaidosta tehtyä gorgonzolaa). Toisessa julkaisussa kerrottiin tutkimuksesta, jonka mukaan sateenkaaret syntyvät siitä kun valo menee sekaisin vaaleanpunaisten lentävien näkymättömien yksisarvisten pieruista.

Kun minä olen itse henkilökohtaisesti tällaiset käynyt ihan oikeassa kirjastossa tutkimassa, niin teidän kaikkien ei auta muu kuin uskoa tähän.

Kyseessä on kvanttilomittuminen eli Einsteinin ennustama "haamuvaikutus", joka on nyt todistettu käytännön kokeilla. Hiukkaset (ei siis solut) todella toimivat kaukovaikutuksessa juuri tuohon tyyliin kuin yllä kirjoitettiin.

Kvanttifysiikka on kieltämättä aavemaisen oloista. Tosin tuo aavemaisuuden tunne johtunee vain siitä, että tunnemme sitä tässä vaiheessa melko huonosti.

Kvanttilomittuminen on ehkä hivenen eri asia kuin ensimmäisessä väitteessä esiintynyt "solujen välinen kaukokommunikointi"...

Kvanttifysiikassa ei sinänsä ole mitään aavemaista tms. kummallista - ainakaan, jos sen parissa päivittäin työskentelee (tai ehkä ajattelutapani on vain insinöörimäisen yksinkertaista).

Vierailija
1227/1543 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin semmosen näyn että auringosta irtosi klöntti ja se osui maapalloon.

Vierailija
1228/1543 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän saattaa olla luonnollinen selitys mutta kesällä 2021 äidiltäni katosi toinen hänen korvaan työnnettävistä kuulokkeistaan ja hän kertoi sen tippuneen keittiössä tiskipöydän edessä ja hän oli jopa kuullut putoamisäänen mutta ei kuuloketta löytänyt. Sitten ehkä alkutalvesta oltiin lähdössä palauttamaan kivennäisvesipulloja kauppaan pullot olivat kestokassissa keittiön nurkassa ja äitini löysi sen kuulokkeen sieltä! Sitä ei osata selittää miten se oli päätynyt toiselle puolelle huonetta sinne pussiin

Vierailija
1229/1543 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän saattaa olla luonnollinen selitys mutta kesällä 2021 äidiltäni katosi toinen hänen korvaan työnnettävistä kuulokkeistaan ja hän kertoi sen tippuneen keittiössä tiskipöydän edessä ja hän oli jopa kuullut putoamisäänen mutta ei kuuloketta löytänyt. Sitten ehkä alkutalvesta oltiin lähdössä palauttamaan kivennäisvesipulloja kauppaan pullot olivat kestokassissa keittiön nurkassa ja äitini löysi sen kuulokkeen sieltä! Sitä ei osata selittää miten se oli päätynyt toiselle puolelle huonetta sinne pussiin

Kuuli putoamusäänen ilman kuuloketta?

Jutussa glitchiä

Vierailija
1230/1543 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unenomainen tunne, josta olen lukenut, että se liittyisi ahdistukseen.

Koululaisena se tuli usein aamuisin, kun menin kouluun. Ensimmäinen tunti koulussa tuntui siellaiselta, että ajattelin, olenko oikeasti tässä vai jossain muualla, ja jos suljen ja avaan silmät, olenko kotona. Mitä enemmän sitä mietti, sitä ikävämmältä se tuntui.

Aikuisena sitä en ole kokenut yhtä usein. Muutaman kerran kuitenkin, etenkin aamuisin heti tultuani töihin.

Siihen ei kuitenkaan ole liittynyt deja vu -kokemusta.

Minullakin lapsena yhtäkkinen tunne, että kuulee ja näkee ympäristön "näyteltynä".

Mulle tuli tuollainen kerran päiväkodissa. Olin syömässä ja katsoin muita lapsia yhtäkkiä mulle tuli sellainen epäuskoinen olo. Ja ajattelin vaan että 'siis mä olen nyt päiväkodissa!" Tuntui siltä että olisin oikeasti jossain muualla. Että se päiväkoti olisi oikeasti vaan jossain vr-laseissa ja itse katsoisin sitä kotona. Ei silloin tietenkään vielä mitään vr-laseja ollut mutta nyt kun mietin niin se tunne oli sama kun katsoisin vr-laseilla jotain 360 videota esim Kairon kaduilta.

Aamulääkitys on päivän tärkein lääkitys!

Vierailija
1231/1543 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa glitchiä

Kuuli siis kun kuuloke tippui hänen kädestään asuntomme lattialle mutta kun oli alle 10sek myöhemmin aikeissa nostaa se niin sitä ei näkynyt missään.

Vierailija
1232/1543 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: mulle tuli erittäin vahva tunne "sielun laskeutumisesta kohtuuni" kun olin suunnilleen raskausviikolla 20. Se oli jotenkin pyhä tunne, ja sen jälkeen tuntui siltä että siellä vatsassa on joku henkilö - eikä vain kasvavia soluja- joka tuntuikin sitten syntyessä jo tutulta. Tämä lapsi myös ilmoitti unessa syntymäpäivänsä, joka oli eri kuin laskettu aika.

Älä ota enää! Kaikki on paremmin selvin päin. Voimia ja jaxamisia sinulle!!

Vierailija
1233/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin sukulaisnaisen, viisikymppisen,  ja kun lähdin, käännyin vielä katsomaan häntä, kun hän seisoi portailla. Katsekontakti oli kummallinen, kuin katseet olisi jotenkin "jäkittänee. Ja mieleeni tuli ajatus: näenköhän tuota ihmistä enää?

En nähnyt. Vuoden päästä hän oli kuollut, mutta tuosta syövästä ei ollut hänelläkään tuossa tilanteessa tietoa.

Ajattelisin, että meidän ylemmät olemuspuolet, henkiset, hyvästelivät siinä, tiesivät, mitä on tulossa. Siksi "kela" vähän jumittui siinä arkitasolla.

Vierailija
1234/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva uskoa kaikenlaiseen- kaikki tuntuis varmaan jännemmältä sillai .Mutta...vanhaksi pieruksi asti paranormaaleista sun muista kiinnostuneena ja kovana lukijana en ikävä kyllä ole vieläkään törmännyt mihinkään edes etäisesti uskottavaan. Sen kyllä uskon että ihmisillä on taipumus selittää todellisuutta vaikka kuinka rönsyilevästi ja mielikuvituksekkaasti. En muuta. 

Vierailija
1235/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosi lattialle ja kuului ääni. Kimposi kuitenkin sinne pullokassiin vai mistä nyt löytyikin. Ei mitään yliluonnollista. 

Vierailija
1236/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki olemme pelkkää energiaa ja osa universumia, jossa se energia sinkoilee joka suuntaan ihan älyttömän kirkkain värein ja kaikki on yhteydessä kaikkeen. Tämän kaiken voi myös nähdä, mutta ei selvinpäin. Kun hapoissa/sienissä voi jättää materia- ja aika ulottuvuuden pois, voi nähdä ja jopa tuntea mistä kaikesta oikeastaan on kyse. Voit jopa keskustelulla samassa tilassa olevan kaverisi kanssa ajatuksen voimalla. Moni voi sanoa, että se on harhaa tai pakoa todellisuudesta mutta oikeasti se on sukellus todellisuuteen. Katsokaa netflixin dokumentti Tuntematon mieli. Erittäin hyvä ja totuudenmukainen minisarja ammatti-ihmisten kertomana.

Ihminen on valoa hohtava olento, ja sellaiselle henkilökohtainen voima on kaikkein tärkeintä.  (Carlos Castaneda)

Vierailija
1237/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokeillut, enkä ikinä kokeilisi vaikka en periaatteessa tuollaisiin uskokaan, mutta netistä löytyy erittäin karmivia tarinoita "hissipelistä" jossa väitetään pääsevän toiseen ulottuvuuteen tietynlaisella hissin nappien painelulla. Ja se ulottuvuus ei mikään mukava paikka näiden kertomusten mukaan. Sinne voi myös jäädä jumiin, ja karmivinta ovat ne jutut joiden mukaan ihminen on luullut onnistuneesti palanneensa tähän maailmaan, mutta huomaakin siinä olevan jotain pahasti vialla. Tai että jokin on seurannut sieltä toisesta maailmasta kotiin (siellä hississä voi kuulemma kohdata naisen jota ei saa katsoa ja jolle ei saa puhua).

En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua, koska suht uskottavankin oloisia kertomuksia tämän pelin kokeilusta löytyy. Toki ihmiset voivat kirjoittaa keksittyjä juttuja, mutta en ole ihan varma ovatko kaikki niitä. Yllättävän paljon tästä löytyy juttuja.

Ei ole hirveän kauan kun itsekin luin tästä "Hissipelistä". Koukutuin, ja pari iltaa meni kun tutustuin netissä eri tarinoihin. Vaikka en oikeastaan usko yliluonnolliseen, vaan olen rationaalinen, tieteeseen luottava ihminen, tuossa on jotain selkäpiitä karmivaa jostain syystä. Periaatehan tuossa pelissä on siis vaihdella kerroksia tarkassa numerojärjestyksessä, mikä on ns. koodi, joka saattaa avata oven jonkinlaiseen pahaan rinnakkaismaailmaan.

Tänä kesänä kävimme hotellissa, jossa oli yli 10 kerrosta, mutta täytyy sanoa, etten olisi uskaltanut kokeilla peliä, vaikka se mielessä kävikin. JOS hissiin tulisi nainen sillä hetkellä kun se voisi sääntöjen mukaan tapahtua, saisin varmasti sydänkohtauksen. Ainakaan en pystyisi rauhassa viemään peliä loppuun. Vaikka kyseessä on 99,9% varmuudella urbaani legenda, en halua silti ottaa edes 0,1% riskiä, että jotain peruuttamatonta tapahtuu.

Lapsena katsottiin elokuva "candyman". Siinä hahmo meni peilin eteen ja sanoi ties kuinka monta kertaa, en muista nyt "candyman" ja tämän jälkeen sitten candyman niminen hahmo tuli ja tappoi.

Me tehtiin leikki, että uskaltaako joku meidän seurueesta mennä vessaan ja sanoa nuo sanat. Kukaan ei uskaltanut.

Vaikka kyseessä oli ihan pelkkä elokuva. Ihmisellä kuitenkin on sellainen psykologinen itsesuojeluvaisto, että miksi tehdä asia, siitä ei ole mitään hyötyä mutta sen tekemisestä SAATTAA olla jotain haittaa, vaikka sen haitankin tai vaaran esiintyminen olisi täysin olematon mahdollisuus. Jopa mahdoton. Mutta kun siitä ei ole myöskään mitään hyötyä, miksi kokeilla kepillä jäätä.

Samaan teoriaan perustuu tuo hissipeli juttu. Kerrotaan ensin kauhutarina, jolloin tapahtuu nk. "kvanttiteorioiden observointi" ja siitä tulee sitten eräänlainen itseään toteuttava ennuste.

Jos kerrottaisiin ilman sitä kauhu-aspektia "paina hissin nappuloita tuossa järjestyksessä" niin sinä tekisit sen, eikä mitään pahaa tapahtuisi. Yksinkertaista. Tai jos candyman olisi ilman sitä leffan kauhua.

Minäkään en pystynyt En 16vuotiaana kun leffan ensi kerran katsoin enkä pystyisi nyt. Vaikka tiedän ettei Tony Todd (Candymanin näyttelijä) teleporttaa itseään jenkeistä  suomeen ja käy rooliasussa  kimppuun.

Silti pystyin lausumaan nimen vain kerran ennenkuin tuli kiire ulos vessasta.

Vierailija
1238/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa glitchiä

Olisiko ollut kyseessä ihan sellaiset langattomat musiikkikuulokkeet, mitä monet nuoretkin käyttävät?

Vierailija
1239/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä uskonut näihin, mutta vähän aikaa sitten mies tuli töistä ja käveli autolta tervehtimään minua pihassamme olevaan työhuoneeseen. Juttelimme hetken, sitten hän lähti, kävi postilaatikolla ja käveli suoraan sisälle taloon. Näin kaiken ikkunasta työpöytäni äärestä, enkä noussut mihinkään. Kun noin tuntia myöhemmin nousin lähteäkseni myös talolle, yrityksen sen päivän postit lojuivat toimiston toisella pöydällä. En ollut hakenut niitä, en ollut edes poistunut työhuoneelta koko päivänä, eikä mieskään ollut tuonut niitä, muistan kun katsoin hänen kävelevän laatikolta suoraan talolle postien kanssa.

Vierailija
1240/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo,kivennäisvesipulloja vaan palauteltiin..

Alkoon kuitenki piti viiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi