Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?

Vierailija
18.10.2019 |

Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?

Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.

Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.

Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.

Kommentit (1543)

Vierailija
1/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olen joskus lukenut redditistä, siellä oli varmaan tuhansia tosi creepyjä tapauksia. Mä tiedeuskovaisena olen alkanut vähän uskoa, että jotain mätää tässä maailmankaikkeus-systeemissä on :D

Vierailija
2/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sattunut pari kertaa tilanteita, joiden todennäköisyys on todella pieni. Esim. törmäsin kerran ihastukseeni (eli kyseinen ihminen oli pyörinyt minulla ajatuksissa melko intensiivisesti) sellaisessa paikassa, jossa itse kävin kerran elämässä. Ja jotenkin tuo ihminen oli siellä yhtä aikaa minun kanssani ja käveli suoraan minun luo halaamaan. Saman ihmisen kanssa meillä oli pitkään myös muuten hyvin telepaattinen suhde, jossa ennakoitiin toistemme tilanteet ilman mitään näkyvää viestintää. Näin myös kerran unta hänen kuolleesta siskostaan (en tiennyt siskosta, enkä siitä, että hän oli juuri kuollut), jossa hän kysyi minulta veljensä kuulumisia. Kun myöhemmin näin kuvan tästä siskosta, se vastasi unessa näkemääni naista. Huoh.

Eli uskon, että voimakkaat tunnetilatkin voivat jotenkin laukaista universumiin 'madonreikiä', jotka mahdollistavat outoja yhteyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira Knightleylla oli varmasti usein glitch-tunne Pirates of the Caribbean-elokuvien aikaan kun päivisin teki hommia Orlando Bloomin kanssa, ja vapaa-aikana seurusteli hänen kaksoisolentonsa kanssa.

Vierailija
4/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa uskoa Matrix-teoriaan koska en keksi mitään järkevää syytä miksi joku alieni haaskaisi aikaa, vaivaa ja laskentatehoa mun tylsän elämän simuloimiseen. Nytkin syön pitkästyneenä leipää lattialla ja kuuntelen hanhien kaakatusta. Katsooko jossain joku kolmikätinen alien tätä ja vetää tumppuun?

Vierailija
5/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit lahettivat Australian-lomaltaan kuvan minusta istumassa heidan takanaan olevassa poydassa. Nain ko. kuvan ja se oli jopa omasta mielestani mina. 

Vierailija
6/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia tilanteita, että olen etsinyt jotain esinettä ja vaikka haravoinut pöytää katseellani ja toisella katsomisella esine on paikassa, jossa en sitä muutama sekunti sitten nähnyt.

Vierailija
7/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kerran mieleen että olikohan ryppy matriksissa :D. Menin puolen päivän aikaan ruokakauppaan. Ovelle kävelkessäni toisesta suunnasta tuli noin 75 v ruutupaitainen, hieman erikoisesti pukeutunut papparainen ja pysähtyi oudosti noin kolmen metrin päähän ovesta seisomaan. Katsoi siis vain eteensä ilmeettömänä ja seisoi. No en siitä sen kummempia miettinyt, ajattelin vain että olipa outo papparainen, kävelin ohi ja jatkoin päivää. Illalla vein lasta toiseen kuntaan liikkaharjoituksiin, odotin autossa käpykylän keskustassa ja oli hämärää, melkein pimeää. Odotellessani huomasin että ei hitsi, nyt tuolta vähän matkan päästä kävelee taas saman oloinen ruutupaitainen papparainen aika kummallisella tienpätkällä! Pappa kääntyi sivukadulle niin kaukana etten voinut olla yhtään varma että oli sama pappa. Pointti on se ettei tällaisissa pikkukylissä 75 v papat lenkkeile tai käveleskele ympäriinsä, jos lenkkeilee niin niillä on tuulitakit eikä mikään ruutupaita. Oli jo niin viileääkin että olin takki päällä jne. Luultavasti vain kaksi sattumaa mutta huvitti silti.

Vierailija
8/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi erikoinen kokemus joka varmaan menee tähän kategoriaan. Silloin 6v poikani ja minä istuimme keittiössä, söimme välipalaa ja katselimme ikkunasta ulos. Poika sitten äkkiä katsoi minua huolestuneena ja kysyi: "Äiti, sattuiko sitä tyttöä joka kaatui pyörällä tuossa postilaatikon edessä?" Ihmettelin, että mahtaa taas höpöttää, ikkunan edessä olevalla tiellä ei ollut kulkenut ihmisiä koko välipalahetken aikana. Sitten katsoin ikkunasta ulos: näin, kun mutkasta kaartoi ala-asteikäinen tyttö pyörällä, menetti jotenkin pyörän hallinnan ja kaatui suoraan postilaatikkomme eteen. Olin niin ällikällä lyöty, etten ehtinyt tytön avuksi ennen kuin hän jo nousi ylös ja jatkoi matkaansa.

Vierailija
9/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö pesi hampaat ja käveli huoneeseensa , sitten kylppäristä kuului miten hammasmuki kolahti lavuaaria vasten,

Vierailija
10/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone paikallaan ilmassa.

Vierailija
11/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sattui toisen poikani kanssa useamman kerran hänen ollessaan alle kouluikäinen, että ajattelimme jotain satunnaista asiaa yhtä aikaa ja tavallaan aloitimme siitä ääneen keskustelun keskeltä keskustelua. Olin pojan kanssa hyvin läheinen ja meillä on samanlainen ajatuksenjuoksu, joten pistin sen vain telepatian piikkiin. Joskus tosin hätkähdin kun poika alkoi puhua aivan kuin olisi kuullut ajatukseni.

Vierailija
12/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin rintsikkani tuolille mutta ne tippuivat äänettömästi lattialle , meni ehkä 2 sekuntia ja nyt kuului se  putoamisääni. Mietin siinä että mitä helkkaria?

Vierailija
13/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein arjessa niin että olen ajatellut jotain asiaa tai ihmistä ja sitten piakkoin näen tämän saman jutun jossain. En ole nähnyt Matrixia eikä tämä ehkä vastaa sitä ilmiötä, mutta tämä on hämäävää koska tapahtuu tosi usein. Vähän kuin jotain "etiäis-ilmiötä". Usein ne ovat ihan randomeja arkiasioita, kuin joku tietäisi ajatukseni ja toisi jutun eteeni.

Kamalimpia esimerkkejä: 12-vuotiaana palasin vkloppureissulta sisaruksen kanssa ja pihassa oli lippu puolitangossa, heitin vitsillä että vauvasisaruksemme on kuollut. Menimme sisälle ja saimme kuulla että näin on.

Tänä vuonna puhelimeeni soitettiin isäpuoleni numerosta ja ajattelin heti että äidille on tapahtunut jotain pahaa, no se olikin äitini joka soitti. Seuraavalla viikolla sain taas puhelun isäpuolen numerosta, tällä kertaa siellä oli isäpuoli joka kertoi äitini kuolleen juuri äkillisesti kotona.

Vierailija
14/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se leffa totta ? En kyllä haluaisi herätä jostain  pussista killumasta :D

Vierailija
15/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin bussilla töistä ja vieressäni istui pappa ja kaksi pikkuista poikaa. Nousin bussista pois ensimmäisenä ja kävelin kovalla vauhdilla sata metriä vaihtobussin pysäkille. Kun nousin uuteen bussiin, niin sama pappa ja pikkupojat istuivat samoilla paikoilla siellä. Silloin huimasi.

Vierailija
16/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin junassa ja edessäni riiteli pariskunta, nuori nainen huopahatussa ja pitkähiuksinen kundi joka söi irtiksiä. Kun poistuin  pariskunta jäi sinne, näin heidät vielä ikkunan läpi. Juoksin toiseen junaan ja  sama pari istui siellä käyden samaa riitaa läpi, kundin suu täynnä irtiksiä. Luulin oikeasti että olen tullut hulluksi  ja kohta näen pinkkejä norsuja lentelemässä junan vierellä tai jotain !

Vierailija
17/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sattui toisen poikani kanssa useamman kerran hänen ollessaan alle kouluikäinen, että ajattelimme jotain satunnaista asiaa yhtä aikaa ja tavallaan aloitimme siitä ääneen keskustelun keskeltä keskustelua. Olin pojan kanssa hyvin läheinen ja meillä on samanlainen ajatuksenjuoksu, joten pistin sen vain telepatian piikkiin. Joskus tosin hätkähdin kun poika alkoi puhua aivan kuin olisi kuullut ajatukseni.

Mulle käy toisen lapseni kanssa usein näin. Ja juuri niin että tuntuu että hän lukee ajatuksiani. Esim. kerran luin puhelimelta laivamatkatarjouksia, lapsi oli leikeissään selkä minuun päin ja kysyy yhtäkkiä innostuneena, ai mennäänkö me laivalle? (Asiasta ei ollut puhuttu mitään lapsen kanssa).

Sikiöaikana lapsen soluja päätyy äidin elimistöön ja niitä on löydetty vuosia myöhemmin mm. äidin aivoista. Olenkin arvellut että lapseni soluista on muodostunut aivoihini joku "vakoiluelin" :D

Vierailija
18/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin junassa ja edessäni riiteli pariskunta, nuori nainen huopahatussa ja pitkähiuksinen kundi joka söi irtiksiä. Kun poistuin  pariskunta jäi sinne, näin heidät vielä ikkunan läpi. Juoksin toiseen junaan ja  sama pari istui siellä käyden samaa riitaa läpi, kundin suu täynnä irtiksiä. Luulin oikeasti että olen tullut hulluksi  ja kohta näen pinkkejä norsuja lentelemässä junan vierellä tai jotain !

Eikö kaikissa junissa ole nykyään valvontakamerat? Mietin vain, että periaatteessa olisi ollut mahdollista jällkeenpäin selvittää, oliko sama pariskunta todella molemmissa junissa... Vaikka enhän tiedä, tapahtuiko tämä ennen kuin isoveli rupesi valvomaan.

Vierailija
19/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy toisen lapseni kanssa usein näin. Ja juuri niin että tuntuu että hän lukee ajatuksiani. Esim. kerran luin puhelimelta laivamatkatarjouksia, lapsi oli leikeissään selkä minuun päin ja kysyy yhtäkkiä innostuneena, ai mennäänkö me laivalle? (Asiasta ei ollut puhuttu mitään lapsen kanssa).

Sikiöaikana lapsen soluja päätyy äidin elimistöön ja niitä on löydetty vuosia myöhemmin mm. äidin aivoista. Olenkin arvellut että lapseni soluista on muodostunut aivoihini joku "vakoiluelin" :D

Itselläni on 5v poikani kanssa myös kuin telepatiaa, ainakin vireystasosta. Todella usein kun itse käyn lepäämään poika havahtuu, nykyään se on unissaan huudahtamista, itkeskelyä, kävelemään lähtemistä tai muuta levottomuutta unessa. Tosi monena iltana/yönä, vaikka menisin eri aikoihin nukkumaan. Ihan kuin aistisi että en ole varjelemassa häntä/elinvoimani on heikompaa.

Tyttäreni kanssa en ole kokenut samaa, poika on ollut aina muutenkin paljon enemmän minussa kiinni.

Vierailija
20/1543 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin kerran bussiin Helsingissä ja hetken päästä totesin meneväni kyseistä linjaa väärään suuntaan.

Painoin pysäytysnappia ja nousin bussista. Kävelin kadun yli toiselle puolelle ja saman tien sieltä tulikin samaa linjaa toiseen suuntaan kulkeva bussi. Näytin pysäytysmerkkiä ja nousin bussiin, jota ajoi sama kuljettaja kuin sitä bussia, josta olin juuri noussut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä