Kyllä toi A Star Is Born on hyvä elokuva.
Katsoin sen nyt uudestaan ja edelleen se herättää mussa suuria tunteita. Lopussa itkin. Harva elokuva saa sen aikaiseksi toisella katselukerralla.
Kommentit (25)
Mä en ole vielä nähnyt! Tuolla ne Netflixissä odottaa, kannattaa siis katsoa? Muutenkin kuin Bradley Cooperin takia siis ❤️
Se oli jotenkin tosi tylsä, musiikkikaan ei iskenyt muhun. Tykkään kyllä paljon Gagasta, Cooperista en yhtään.
Mulle elokuva oli pettymys. Ahdistavaa juoppouden glorifiointia.
Minusta se on koskettava rakkaustarina, kannattaa katsoa.
En kyllä muutenkaan tykkää Cooperista, mutta tuossa elokuvassa se oli tosi vastenmielinen, yök.
Vierailija kirjoitti:
Miten glorifiointi tulee sinusta esille? Siinähän näytetään aika karusti se minkä alkoholismi saa aikaan: töiden loppuminen, parisuhteen ongelmat, masennus, häpeä. Noissa ei ole mitään hienoa.
Ehdit ennen mua, ei todellakaan glorifioitu alkoholismia, päin vastoin. Pissat housussa juhlayleisön edessä...
Oli tosi tylsä. Ihan tuli mieleen American Sniper, viime vuosikymmenen tylsin elokuva.
Tylsä, hidastempoinen, ennalta-arvattava. En suosittele kenellekään.
moneskohan filmaus samasta tarinasta, eka vissii joksus 80 vuotta sitte jo.
No niin elokuvakriitikot itsehän täällä kokoontuvat : D Juu paska leffa ja paskaa musiikkia…. muu maailma voi olla pikkasen eri mieltä nyt mammojen kanssa.
Kummassakaan päähenkilössä ei ollut mitään mielenkiintoista, ei niin mitään. Täysin ennalta-arvattava teinielokuva, vaikka monissa teinielokuvissakin on enemmän aikuista särmää.
Ehkä ei vaan jaksa juopot ja laulajat kiinnostaa kun niitä on nähnyt livenäkin ihan riittävästi.
Oli ihan naurettavaa se ”suhteen” kehittely Gagan ja Cooperin välille, pelkkä markkinointikikka. Näkihän sen korvallakin, ettei niillä ollut mitään kemiaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan naurettavaa se ”suhteen” kehittely Gagan ja Cooperin välille, pelkkä markkinointikikka. Näkihän sen korvallakin, ettei niillä ollut mitään kemiaa välillä.
Cooperilla pitää naisen olla joku 20v huippukaunis malli, ei taatusti kelpaa persoonallisen näköinen Gaga.
Vierailija kirjoitti:
Ai, musta se taas kertoi, kuinka karusti alkkiksen kanssa loppujen lopuksi käy.
Vierailija kirjoitti:
moneskohan filmaus samasta tarinasta, eka vissii joksus 80 vuotta sitte jo.
Neljäs uudelleenfilmatisointi eli viides leffa. Alkuperäinen oli tosiaan 30-luvulta ja edellinen 70-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Agentti Cooper?
Mielestäni se ei ollut kovin kummoinen, lähinnä tylsä ja ennalta-arvattava.