Mikä on sun herkkusi? Onko se sipsit, suklaa vai irtomakeiset.
Kommentit (51)
Lakritsi, mutten saisi syödä. Peruslakritsii, mielellään vaikka Porvoon laku.
Juustot, oliivit, viininlehtikääryleet
Suklaa, jäätelö, lakritsi, leivonnaiset.
Avokado. Syön niitä tosin kohtuudella koska tiedän yhteen avokadoon menevän CO2-päästöjä kuin yhteen litraan lehmänmaitoa.
Irtokarkit, salmiakit erityisesti ja kirpeät hedelmät. Sipsit hyvänä kakkosena, suklaa viimenen (vaikka kelpaa myös tietysti). Irtareita on vaan aina välillä ihan pakko saada.
Juustot, sipsit, oliivit, voin makuiset popcornit, lohi, itse tehty sushi, paistetut kananmunat, lohkobataatti uunissa (mustapippuria, suolaa, chiliä ja öljyä...), wings-kastike minkä vaan kanssa melkein, itse tehdyt sämpylät, lämpimät voileivät, uudet perunat voisipulikastikkeella, kotitoffee ja pizza. Tulisuus on aina plussaa melkein kaikessa...
Aaahhh... Menen kohta laittamaan sänpylät uuniin.
Pähkinät missä joku 'kuorrutus' päällä, esim Ranch, chili tai grills-pähkinät + battery kyytipoikana :D
Suklaa :) Nyt viikon ajan napannut kaupasta Maraboun suklaalevyn matkaan....
t. Mies
Ei mikään noista, mulla on himoja ruokaan. Esim. pitsa ja muu mättö.
Suklaa. Mutta vain hyvät suklaat, ja ajoittain menee että mikä on se paras mitä tekee mieli, mutta toki Fasun sininen on se perinteinen klassikko joka ei petä koskaan.
Oletteko koskaan paahtaneet päkinöitä itse? Tulee ihan hemmetin hyvää. Vaan suolaa päälle ja se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan paahtaneet päkinöitä itse? Tulee ihan hemmetin hyvää. Vaan suolaa päälle ja se on siinä.
Tai kikherneitä, nam!
Purppurapäinen suonikas Kostaja