Olenko maanpetturi kun tykkään Marabousta
Kommentit (23)
Minä myös, tai, tykkään molemmista, mutta molemmille on tilauksensa mun herkkuhetkiin. Maistoin ekaa kertaa sitä ns tummaasuklaata, jossa jotain suolaista makua, nam, aivan ihanaa. Pitääköhän tänään mennäkin käymään kaupassa?
Et ole :) Minäkin tykkään Marabousta. En osta mitään Fazerin tuotteita. Ostan yleensä sitä Maraboun normaalia maitosuklaata ja imeskelen joka palan nautinnolla :p
Olet, aidot indonesialaiset syö vain kotimaisesta palmuöljystä valmistettua Fazerin sinistä.
Hyvä luoja sentään. Kukaan normaalilla makuaistilla varustettu henkilö ei syö Fazerin palmuöljysontaa.
Ruotsalaiset osaavat tehdä muitakin hyviä makeisia.
Molemmat on hyviä, mutta valitsen useammin Maraboun koska se on makeampaa ja pehmeämpää. Vadelmavenepakolaisia ollaan vissiin vähän kaikki!
Kumpi vaan käy, ja kummallekin on omat aikansa ja paikkansa. Yksi maistuu yhtenä hetkenä paremmin ja toinen toisena.
Kyllä olet.
Itsekkin tykkään marabousta, enkä siksi ole muiden suklaa syöjien kaveri. Minua kohdellaan kuin rikkuria lakon aikaan. Oli aika iso moka kun jouluksi ostin maraboun konvehteja.
Maitosuklaita verrattaessa Fazer vie voiton, mutta kyllä paras suklaalevy on Maraboun minttukrokantti
Miksi ihmeessä se olisi meidän vika tai tekisi meistä vähemmän suomalaisia, että fasu alkoi työntämään pskaa tuotteisiinsa?
Mmmmm...... Marabou appelsiinikrokantti 😋
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä se olisi meidän vika tai tekisi meistä vähemmän suomalaisia, että fasu alkoi työntämään pskaa tuotteisiinsa?
Niin! Fazer tässä on kansan(terveys)petturi!
suosittelen että tutkitte maraboun tekemien suklaiten tuoteselosteita. voitte yllättyä siitä että myös tuon yhtiön valmistamissa suklaissa on inhoamaanne ainesosaa.
Et tykkää tämän jälkeen:
Maraboun tehtaalla äh_lämit tekee tarpeitaan suklaamassaan.
Varma tieto kirjoitti:
Et tykkää tämän jälkeen:
Maraboun tehtaalla äh_lämit tekee tarpeitaan suklaamassaan.
Heh, alkuillan naurut! :-)
Sama täällä. Minkäs teet? Ollaan kuitenkin suomalaisia.