Mustasukkaisuus
Eli kysymykseni on että, miten mustasukkaisuutta parisuhteessanne?
Kommentit (7)
Mä en kyllä kestäisi ollenkaan. Mutta jos sellaista ilmenisi, varmastikin yrittäisiin kysyä mistä moiset tunteet johtuvat ja yrittäisin vakuutella, että kaikki on vain ko. henkilön päässä. Varmaankin viimeisenä, väliaikaisena keinona, voisin muuttaa käytöstä, ottaa puolison mukaan tai peruuttaa menoja, jotka aiheuttavat mustasukkaisia ajatuksia. Mutta vain väliaikaisesti, jos toinen ei pääse tunteistaan yli, voisi olla parempi pistää lusikat jakoon.
Siitä pitää vain puhua ääneen. Mulla oli lyhyt mustasukkaisuusjakso, jolloin kuvittelin miehen entisten hoitojen pommittavan häntä nakukuvilla (tiedän, sairasta mutta olen todella epävarma ja pelkään koko ajan etten riitä). Siitä selvittiin ihan vain juttelemalla, miehen ei ole koskaan tarvinnut mulle näyttää puhelimensa sisältöä eikä mitään. Nykyään olen edelleen epävarma itsestäni mutta en sentään kuvittele että miehelle tulvii tissikuvia joka suunnasta. Eikä ole tarvetta mennä luvatta miehen puhelimelle myöskään, luotan hänen sanaansa. Eli keskustelua, puhetta ja juttelua kehiin jos on mustasukkaisuutta suhteessa.
Meidän parisuhteessa ei ole mustasukkaisuutta. Ollaan tässä vapaaehtoisesti omasta tahdostamme. Jos jompikumpi ei enää halua olla tässä, sen voi sanoa ihan suoraan, ja on vapaa lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Meidän parisuhteessa ei ole mustasukkaisuutta. Ollaan tässä vapaaehtoisesti omasta tahdostamme. Jos jompikumpi ei enää halua olla tässä, sen voi sanoa ihan suoraan, ja on vapaa lähtemään.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Siitä pitää vain puhua ääneen. Mulla oli lyhyt mustasukkaisuusjakso, jolloin kuvittelin miehen entisten hoitojen pommittavan häntä nakukuvilla (tiedän, sairasta mutta olen todella epävarma ja pelkään koko ajan etten riitä). Siitä selvittiin ihan vain juttelemalla, miehen ei ole koskaan tarvinnut mulle näyttää puhelimensa sisältöä eikä mitään. Nykyään olen edelleen epävarma itsestäni mutta en sentään kuvittele että miehelle tulvii tissikuvia joka suunnasta. Eikä ole tarvetta mennä luvatta miehen puhelimelle myöskään, luotan hänen sanaansa. Eli keskustelua, puhetta ja juttelua kehiin jos on mustasukkaisuutta suhteessa.
Ja jos joku lähettää miehellesi nakukuvia itsestään....? Niin juuri, sinun pitää vain luottaa. Jos et voi luottaa, on aika turha olla suhteessa.
niin, tuolla lansirannikolla pohdittiin sita miksi emme ole mustasukkaisia jostain taka-aasikosta kauppakeskuksessa hermoromahtamassa.
"katson karahtanytta kinuskikaamia.. poraamassa keskella kamppia.".
Siis miten käsittelette mustasukkaisuutta parisuhteessanne?
Ap