Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olitte tunteneet aviopuolisonne ennen kuin menitte kihloihin/naimisiin?

Vierailija
17.10.2019 |

Entä minkä ikäisiä olitte? Oliko juuri sopiva aika vai olisitko jälkeenpäin halunnut naimisiin aiemmin/myöhemmin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin 10 vuoden tuntemisen jälkeen, oltiin kihloissa vuosi ja naimisiin, kun itse olin 32 ja mies 35. Oli juuri sopiva aika.

Vierailija
2/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentäessä olimme molemmat 27, seurustelleet 5 vuotta joista kihloissa 2. Ollaan vieläkin yhdessä kahdenkymmenen vuoden jälkeen, joten kaikki tapahtui varmaankin oikeaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 ja 41, oltiin tunnettu 3v. Ero tuli vuoden jälkeen.

Vierailija
4/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 12 vuotta oltu yhdessä, pari vuotta enemmän tunnettu. Mielestäni mentiin oikeaan aikaan, mutta hänen mielestään (kertoi jälkikäteen) ihan liian myöhään. Eipä osannut vaan suutaan avata. 

Vierailija
5/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin 3 kuukauden jälkeen ja naimisiin 10 tututstumisesta.

Oltiin 22- ja 26- vuotiaita

Nyt ollaan oltu naimisissa 25 vuotta

Vierailija
6/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin 6kk ja mentiin kihloihin, siitä pari kuukautta niin mentiin naimisiin. Minä olin 35v ja mies 25v.

Vierailija
7/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin 4 kuukauden ja naimisiin 6 kuukauden jälkeen.

Vierailija
8/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta asti, serkkutytön otin vaimoksi ja on kaksikymmentä vuotta nuorempi. oon hälle jo vaippoja vaihtana ja kerran joulupöydästä jouduin kantamaan kiukuttelun takia pois kun hän oli viisi. Rakkautta meillä piisaa ja tuntuu että tosiaan tunnetaan toisemme ja toisistamme tykätään. Lihallisesti myös

Vierailija
9/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu aina. Mies on kaksi vuotta minua vanhempi, mutta ei tosiaan muista niistä parista vuodesta mitään. Alettiin seurustella 15- ja 17-vuotiaina, kihloihin 18- ja 20-vuotiaina, naimisiin viisi vuotta kihloista.

Vierailija
10/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ehkä vähän erilainen tarina.

Tutustuimme kun minä olin 17, mies 19. Oli vähän "rakkautta ensisilmäyksellä" -tyyppinen juttu. Aloimme seurustelemaan parissa päivässä ja vähän (ei mennyt edes kuukautta) sen jälkeen muutimme yhteen. Kihloihin n. kolmen viikon tuntemisen jälkeen.

Muutama kuukausi tuon jälkeen täytin 18, hieman yli kuukausi sen jälkeen menimme naimisiin. Oltiin tunnettu vain n. puoli vuotta. Hänen vanhoillinen perheensä oli onnellinen asiasta, omani ei kauheasti tykännyt. Äitini oli sitä mieltä, että minun pitäisi ensin hankkia koulutus ennenkuin menen naimisiin ja hankin lapsia (varsinkaan noin lyhyen tuntemisen jälkeen). Minulla oli lukio tuolloin kesken.

Ensimmäinen lapsi syntyi vähän ennen kuin täytin 19, mutta kävin lukion silti loppuun ja suoritin myöhemmin (alle kolmikymppisenä) vaativan yliopistotutkinnon.

Lähes 15 vuotta myöhemmin meillä on useampi lapsi, molemmilla hyvät työpaikat ja olemme yhä näin pitkän ajan jälkeen siinä ns. "kuherrusvaiheessa". Olen todella onnellinen ja tyytyväinen elämääni, mutta ehkä tuo oli vähän aikaista.

En muuttaisi mitään, mutta jos oma lapseni menisi naimisiin 18-vuotiaana puolen vuoden tuntemisen jälkeen, minulla saattaisi olla vähän erilainen ääni kellossa.

Vierailija
11/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tunnettu 7 kk ja seurustelu 6 kk kun mentiin kihloihin. Naimisiin mentiin 2 v myöhemmin kun oltiin 23. Nyt ollaan 41 ja edelleen onnellisia. Oltiin paljon nopeampia kuin tutut, mutta tämä sopi meille eli ajoitus tuntui ihan sopivalta.

Vierailija
12/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme kihloihin 2½ kk seurustelun jälkeen ja naimisiin kihlauksen 2½-vuotispäivänä. Oltiin kihloihin mennessä 21 (minä) ja 23 (mies). Tänä kesänä oli 21 v. hääpäivä; ollaan siis edelleen (vastoin varsinkin miehen sukulaisten odotuksia) naimisissa.

Vierailija
13/13 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2 kk tutustumisen jälkeen kihloihin, naimisiin ennen esikoisen syntymää. Kohta 15 vuotta yhdessä, joista naimisissa 10 vuotta.