The Mall Of Tripla-Official
Kommentit (6)
Aivan ihana Pea soup ja panncake thursdaytarjouksena avajaisissa Breakfast-woldissä Soul Kithcen Avenuella. Ihan tuli mannhattan mieleen ja 5th avenuy. Viimeksi oon bulgariassa nähnyt näin modernin ostoskeskuksen. Itis silti kansainvälisempi
Minä meen Mall Of shiwaan täällä itärajalla. Illalla Mall Of Prismaan haalimaan roskiin menevää alennus ruokaa. Nyt oon balconyllä tupakalla
Soul Kitchen on aivan ihana Martikan levy
Miksi Suomen valtamedia uutisoi jonkun kauppakeskuksen avajaisista? Ei monissa muissa maissa kauppakeskus ole mikään etusivun uutinen, ei välttämättä ole uutinen ollenkaan. Eikö Suomessa tapahdu mitään muuta uutisoinnin arvoista, että tästä pitää nostaa iso haloo?
Muissa maissa kauppakeskukset joutuvat ostamaan mainostilansa lehdestä, mutta Suomessa ne saavat ilmaista mainostusta, koska juttuhimoiset toimittajat eivät muuta uutisoivaa keksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomen valtamedia uutisoi jonkun kauppakeskuksen avajaisista? Ei monissa muissa maissa kauppakeskus ole mikään etusivun uutinen, ei välttämättä ole uutinen ollenkaan. Eikö Suomessa tapahdu mitään muuta uutisoinnin arvoista, että tästä pitää nostaa iso haloo?
Muissa maissa kauppakeskukset joutuvat ostamaan mainostilansa lehdestä, mutta Suomessa ne saavat ilmaista mainostusta, koska juttuhimoiset toimittajat eivät muuta uutisoivaa keksi.
Kävihän siellä joku kirkkoherra siunaamassa ostoskeskuksen. Tyylikästä.
Surkea ostari