Kuinka kauan teillä kesti alkuhuuma?
Todella raastavaa, kun miehellä alkuhuuma alkaa jo hiipua ja hän haluaisi jo tehdä muutakin kuin nyhjätä sylikkäin, mutta minä olen vielä symbioosivaiheessa. Ollaan seurusteltu nyt vuoden
Kommentit (14)
Yhteenmuuttoon asti. Eli sen pari vuotta.
Ensimmäisessä avioliitossa symbioosimme kesti viisi vuotta. Mietin monesti, miksi näin. Eron jälkeen tajusin, että suhteemme oli riippuvuussuhde, ei rakkaussuhde.
Btw. Sylkikkäin nyhjääminen ei ole merkki alkuhuumasta. Meillä ei enää 7 vuoden jälkeen sitä ole, mutta silti katsomme telkkaria käsi kädessä ja nukumme kiinni toisissamme.
14. vuosi menossa. Ekassa avioliitossa loppui huuma parissa vuodessa, mutta nyt vaan jatkuu ja jatkuu.
Ihanaa on nyhjöttää sylikkäin. Olen viisikymppinen setämies, ja - tosiaan - käytän sanaa: "ihanaa".
Vierailija kirjoitti:
Kestänyt nyt 24 vuotta.
Seksiäkin edelleen samaan tahtiin kuin alussa?
Kestää yleensä puoli - kolme vuotta.
Reilun vuoden se kesti, nyt alkaa jo hiipua.
Vierailija kirjoitti:
Kestää yleensä puoli - kolme vuotta.
Entäs jos kumppaneilla se kestää eri ajan toisella puoli vuotta ja toisella 3. Miten sen voi kestää?
Meillä yhteiseloa yli 10 vuotta, vieläkin enimmäkseen ollaan "lääpällään" toisiimme.
Vierailija kirjoitti:
Meillä yhteiseloa yli 10 vuotta, vieläkin enimmäkseen ollaan "lääpällään" toisiimme.
Ja oon kiitollinen puolisostani.
Ei ole koskaan sellaista ollut. Ylipäätään en tiedä mikä se on edes.
11 vuotta. Olemme vieläkin usein kuin vastarakastuneita.
Vuoden verran. Uusi alkuhuuma tuli, kun vihdoin päästiin muuttamaan yhteen. 20 vuotta yhdessä ja on tässä välillä leimahdellut muutenkin, mutta ei se oikein arjessa enää kestä.
Alkuhuuma kesti seitsemän vuotta. Yhdessä nyt 16 ja kyllä koemme rakastuvamme joka päivä entistä enemmän.
Kestänyt nyt 24 vuotta.