Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naisen vartaloon liittyvä piirre (esim. rintojen tai lantion muoto) periytyä tyttärelle isän puolelta, vaikkapa isän äidiltä?

Vierailija
16.10.2019 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti voi. Oma tyttäreni muistuttaa isänsä puolen naisia hyvin paljon vartaloltaan ja kävelytyyliltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en muistuta äitiäni muutoin kuin että mulle tullut vanhemmiten iso rinnat.

Vierailija
4/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopillani oli käsittämättömän pieni kapea vyötärö jonka tyttäreni ja poikani perineet kuten muunkin ulkonäön. Tytär tullut anoppiini ja poikani appeeni.

Vierailija
5/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Oma lantioni on kuin isäni siskolla. Aikoinaan, kun odotin esikoistani äitini kyseli tädiltäni miten hänen synnytyksensä olivat menneet. Mietti mielessään meneekö minulla samanlaisella lantionmallilla synnytyskin samalla tavalla. 

Vierailija
6/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai. Itse olen vartalonmalliltani kuin äitini, mutta toinen tytöistämme on kuin isänsä tai hänen siskonsa. Toinen taas enemmän minunkaltaiseni. Tälle minunnäköiselleni on myös puhjennut samat allergiat kuin minulla lapsena.

Vierailija
7/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa isän sisaruksista oli tosi lihavuuteen taipuvia. Isä on laiha. Minulla on laihanakin allit, nuo selluliittiheltat. Sisaruksilla ei ole.

Vierailija
8/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käyny näin 😊lantion kanssa.

Vierailija
9/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyt ja rintava kuten isän suvun naiset. Oma äiti ja siskopuoli ovat pitkiä ja hoikkia.

Vierailija
10/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekoitus äidin ja isän sukua mutta pääsääntöisesti äidin. Äitini sanoi että mummoni siskot olivat tällaisiä romuluisia naisia. Eli olen kolho-omppu (OH). Äidin suku omppuja ja isän suku suoria H-mallin naisia.

Vierailija
11/11 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, eihän se ole sen kummempi ominaisuus kuin korvien muotokaan tai pituus. Vai meinaatko että tyttölapselle voi perityä vain saman sukupuolen korvat?

Jos samasta ihmisestä (miehestä/miehen perimä vaikuttaa kumpaa sukupuolta tulee) voi tulla sekä tyttöjä että poikia, miksei myös kropan malli?

Mä olen aivan eri mallinen kuin äitini. Mulla on leveä lantio, kuulemma aivan kuin isäni äidilläkin oli. Äitini käyttää usein pienempiä housuja kuin minä, vaikka olisi painavampi.. koska hänen lantionsa on kapeampi.