Masennuslääke joka ei vie se*sihsluja??
Syön lääkkeitä paniikkihäiriöön, mutta ne ovst myös tappaneet seksihalut täysin:( jotta vältettäisiin avioero, onko olemassa paniikkihäiriön hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä(yleensä ovat kai masennuslääkkeitä) jotka EIVÄT vie seksihaluja?
Kommentit (44)
On niitä mutta ei niitä määrätä. Kun aiheuttaa RIIIIIPPUVUUTTA ja kaikki jää koukkuun kun ovat HUUUMEITA väärinkäytettyinä. Ärsyttää joskus tuo heikoimman lenkin periaate että kun joku on joskus jossain rauhoittaviaan syönyt alkoholin päälle ja perseillyt niin sitten niitä ei saa kyllä kukaan muukaan. Laillisesti..
Kannattaisko kysyy vaikka lääkäriltä?
Kysyn kyllä lääkäriltä mutta kiva kuulla oikeita kokemuksia. AP
Nro 2 jatkaa: Siis Xanoria et vain saa julkisesta terveydenhuollosta. Osa yksityisistä psykiatreista kyllä määrää.
Kun valitin tuosta haittavaikutuksesta, sain tilalle jotain hirveää (moklobemid tms.) joka teki pahan olon kun tabletin söi, mutta auta armias miten paha olo tuli jos kaksikin tuntia viivästyi seuraavan tabletin ottaminen! Lisäksi sillä oli yhteisvaikutuksia jopa tavan yskänlääkkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nro 2 jatkaa: Siis Xanoria et vain saa julkisesta terveydenhuollosta. Osa yksityisistä psykiatreista kyllä määrää.
Tarkoitin siis aiempaa kommenttiani nro 1. Meni numerot sekaisin.
Vaihda miestä. 11 masennuslääkettä olen syönyt ja ne ei muuta tee kuin pistää panettamaan, mutta jos mies ei kelpaa niin sitä ei nussi edes silloin, joten vaihda mies. Luultavasti vika on siinä eikä lääkkeessä. Lääke kun muuttaa sinut ihmisenä, niin sinun mielihalusikin muuttuu ja pidät eri asioista kuin ennen. Xanor ei ole masennuslääke vaan rauhoittava.
Klonatsepaami on hyvä. Siis tämä paljon parjattu Rivatril. Ei ihan niin paljon turruta ja väsytä kuin bentsot yleensä. Yksityiseltä on jotain mahiksia ehkä saada jos esiintyy erittäin vastuullisena lääkkeenkäyttäjänä ja perustelee juurikin noilla esim. avioerosyillä. Ja taas toisaalta oikein miltään lääkäriltä ei saa mitään mitä itse ehdottaa, esiintyi miten vaan ja oli millainen olemus tahansa. Sellasta arpomistahan tuo on kun pitäis ilmottaa mitä tarttee ja sit toivoa että sitä määrätään ilman että itse sanot sitä ääneen. Hullu systeemi...
en tiedä mikä ei veisi pois mutta ainakin venlaflaksiini vie ja estää jpa orgasmitkin
Oletko Helsingissä tai pk-seudulla? Mehiläisen psykiatri Juha H**äläinen saattaa määrätä ainakin muitakin kun SSRI-lääkkeitä.
En kuitenkaan haluaisi mitään lääkkeitä joissa koukkuun jäämisen vaara, tilanteeni ei ole niin paha että haluisin sen riskin ottaa. SSRI lääkkeet toimii, mutta tämä haittavaikutus on tosi ikävä! Ap
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan haluaisi mitään lääkkeitä joissa koukkuun jäämisen vaara, tilanteeni ei ole niin paha että haluisin sen riskin ottaa. SSRI lääkkeet toimii, mutta tämä haittavaikutus on tosi ikävä! Ap
Koukkuun jäämisen riskiä liioitellaan kyllä aivan hirveästi. Se on ihan marginaalinen porukka joka vetää bentsoja holtittomasti tai käyttää yhdessä alkoholin kanssa. Valitettavasti tämä on johtanut siihen että joka asiaan määrätään psyykepuolella vain SSRI-lääkkeitä ja/tai Ketipinoria. Poikkeuksena vain eräät yksityisen sektorin psykiatrit.
Alkoholi - nousuhumalassa panettaa aina!
Minä olen ollut tyytyväinen moklobemidiin, se on ensimmäinen ja ainoa mielialalääke jota olen käyttänyt. Pyysin lääkäriltä nimenomaan sellaista lääkitystä jolla ei ole haittavaikutuksena seksihalujen vähenemistä (ei ole varaa enää vähetä) tai painonnousua (inhoaisin itseäni vaan niin paljon enemmän).
Ainoa kokemani miinus on lääkkeenoton jälkeen mahdollisesti tuleva huono olo, jonka yleensä vältän kun otan tabletin heti ruuan perään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut tyytyväinen moklobemidiin, se on ensimmäinen ja ainoa mielialalääke jota olen käyttänyt. Pyysin lääkäriltä nimenomaan sellaista lääkitystä jolla ei ole haittavaikutuksena seksihalujen vähenemistä (ei ole varaa enää vähetä) tai painonnousua (inhoaisin itseäni vaan niin paljon enemmän).
Ainoa kokemani miinus on lääkkeenoton jälkeen mahdollisesti tuleva huono olo, jonka yleensä vältän kun otan tabletin heti ruuan perään.
Minkä ikäinen olet ja kauanko olet tätä syönyt?
Voxra! Googlella löytyy paljon keskustelua. Englanniksi muistaakseni wellbutrin.
Ollut muutenkin erittäin hyvä lääke 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kokemani miinus on lääkkeenoton jälkeen mahdollisesti tuleva huono olo, jonka yleensä vältän kun otan tabletin heti ruuan perään.Minkä ikäinen olet ja kauanko olet tätä syönyt?
Kolmekymppinen ja 8 vuotta.
Maoi inhibitors eli moclobemide Aurorix
Lisää libidoa, siis lisää haluja, eikä estä orkkuja
Käytetään naisilla masennukseen, sosiaaliseen estyneisyyteen, yhdyn -tä kipuihin, miehillä erekto ongelmiin.
Suun kuivumista saattaa aiheutta, tuskin muuta.
Toimii
Xanor ja vastaavat.