Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi deittipalsta, jolta mies voisi etsiä miestä läheiseksi ystäväksi?

Yksinäinen_
16.10.2019 |

Mies etsisi ystävää itselleen, mutta mistä?

Ei mitään satunnaista seuraa vaan oikein läheistä ystävää.

Millä palstalla olisi fiksuja, kivoja ihmisiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea homma. Helpompi olisi varmaan aloittaa joku harrastus, ja sitä kautta yrittää ystävystyä. Ystävystyminen aikuisiällä on jotenkin tosi hankalaa. Muttei tietenkään mahdotonta.

Vierailija
2/6 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein onnistu naistenkaan kesken (olen kokeillut), joten mun on vaikea kuvitella että miesten. Ennen oli joku kirjekaveripalsta joka kuulemma toimi, mutta se on nyt lopetettu. kaverihaku.net on vielä.

Mä olen alkanut miettiä saisiko av:lle jonkun ketjun aikaan, jossa yksinäiset voisi jutella asiasta ja uskaltaessaan jopa vaihtaa yhteystietoja. Mutta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehteen ilmoitus nimimerkillä "Amigo". No, tämä oli tapana gay-kulttuurissa menneinä vuosikymmeninä.

Vierailija
4/6 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein onnistu naistenkaan kesken (olen kokeillut), joten mun on vaikea kuvitella että miesten. Ennen oli joku kirjekaveripalsta joka kuulemma toimi, mutta se on nyt lopetettu. kaverihaku.net on vielä.

Mä olen alkanut miettiä saisiko av:lle jonkun ketjun aikaan, jossa yksinäiset voisi jutella asiasta ja uskaltaessaan jopa vaihtaa yhteystietoja. Mutta 

Olisin kyllä myös kiinnostunut jos saataisiin joku tällainen palsta ym.josss vaihtaa tosiaan lähempää tutustumista varten niitä yhteystietoja.

Vierailija
5/6 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jääneet ystäviksi muutamat treffipalstoilta löytyneet naiset joiden kanssa muutaman kerran paneskeltiin mutta suhdetta ei syntynyt.

Vierailija
6/6 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi