Mitä asioita, ihmisten toimintatapoja jne et vain voi ymmärtää?
Itse en ymmärrä miksi kukaan käyttää huuhteluaineita. Maailman turhin asia, kuormittaa ympäristöä ja aiheuttaa ihmisille turhaa kemikaalialtistusta. Itse en edes ole mitenkään tuoksuherkkä, todellakaan, mutta nämä ottaa nenään tosi voimakkaasti.
Etenkin inhottaa ja säälittää jos näitä käytetään pienten vauvojen ja lasten pyykeissä.
Kommentit (14)
No jos se ärsyttää sinua niin sehän on jo ihan hyvä syy käyttää huuhteluainetta
Minä en ymmärrä tätä nykyistä ääripääajattelua, että kaikki on mustaa tai valkoista. Olet joko persu tai sitten vihervassari. Tai kaikki mitä vaikka Donald Trump tekee tai sanoo on automaattisesti väärin ja huonoa, koska hän on Donald Trump. Ei vaivauduta pohtimaan niitä varsinaisia asioita aihe kerrallaan, kun on helpompaa valita itselleen kiva heimo ja sitten öyhöttää sieltä vastakkaiselle heimolle, että te olette väärässä kaikesta ja me ollaan oikeassa kaikesta.
En ymmärrä miten joku voi vieläkin ajatella että t urva paik an hakij oiden ottaminen on vain positiivinen asia. Kaikki muu on r a s i smia
En ymmärrä miten Herran vuonna 2019 joku vielä kirjoittaa enään tai sydämmellinen
Miksi bussissa ikkunapaikalla istujan pitää alkaa ähkimään ja liikuskelemaan merkitsevästi, miksi ei voi avata sitä suuta sen verran että saisi pari sanaa ulos.
En ymmärrä ihmisiä, jotka ei lajittele omia jätteitään
Saan varmasti tällä monta alapeukkua, mutta näen jatkuvasti naista, joka puhuu lapselleen tähän tyyliin:
"Ei niin kulta"/"Mitä rakas?" Aivan kuin lapsi menisi rikki siitä, että häntä ei sanota kullaksi tai rakkaaksi joka toisessa lauseessa.
Ymmärrän paremmin, että vaikkapa joka päivä sanoo lapselleen "äiti rakastaa sinua", huonommin tosiaan tuota linjaa, että "ota rakas lapaset".
Huomautan, että naisesta tulee vaikutelma, että hän suorittaa äitiyttä ja että hän vaikuttaa siltä, että kokee vaikeana tilanteet, jossa on lapsen seurassa väsynyt tai ärtynyt.
Mikähän mahtaa olla tällaisen taustalla?
Liikenteessä en ymmärrä miksi ensin jätetään pitkä väli edellä olevaan kun pysähdytään liikennevalojonoon, mutta hetken päästä (valot vielä punaisia) kun taakse on jo ehtinyt pysähtyä joku, ajetaan se rako umpeen ja taas pysähdytään.
Jos itse ajan tällaisen taakse ja pysähdyn, jää eteeni oudon pitkä rako kun tämä edelläni oleva ajaa 3-4m eteenpäin. Eli joko jätän sen oudon pitkän raon oman auton eteen, tai sitten täysin turhaan kulutan polttoainetta ja kytkintä jos ajan sen raon umpeen ja taas pysähdyn.
Jotenkin ihan älyvapaa ilmiö liikenteessä tuo.
Itse en ymmärrä miksi kukaan käyttää huuhteluaineita.
-> Pyyhkeistä tulee kovia koppuroita ilman huuhteluainetta. Tosin voi käyttää kyllä hajustamattomiakin huuhteluaineita.
Muiden kuin pyyhkeiden kohdalla käyttö ei ole mielestäni välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi bussissa ikkunapaikalla istujan pitää alkaa ähkimään ja liikuskelemaan merkitsevästi, miksi ei voi avata sitä suuta sen verran että saisi pari sanaa ulos.
Tämä!
Tai jos olet kauppajonossa, etkä ole laittanut kapulaa väliin, miksi et yksinkertaisesti sanoa myyjälle, että tässä menee ostosten raja, etkä vain tollona odotella, että myyjä vetelee tuotteet, koska ei näe, missä raja menee. Ylivoimaisen vaikeaa tuo puhuminen?
Sitä, kuinka toisten omista poikkeavat elämänvalinnat otetaan henkilökohtaisena loukkauksena. Perheenäiti ärsyyntyy ystävänsä vapaaehtoisesta lapsettomuudesta, pyöräilevä ilmastoaktivisti vetää herneet nenään naapurin uudesta citymaasturista, ateisti hermostuu risti kaulassa kulkevaan työkaveriinsa jne.
Ymmärrän ärsyyntymisen ja närkästyksen silloin, kun toinen tuputtaa silmät suut täyteen oman valintansa paremmuutta. Yleensä asia ei kuitenkaan ole näin, vaan ärsyyntyjä ärsyyntyy ihan vain siksi, että toinen ei elä juuri niin kuin hän tekee. Välistä tuntuu, että enimmäkseen matalaa profiilia omista valinnoistaan pitävät saavat ne pahimmat korppikotkat kimppuunsa. Kai heidät nähdään jotenkin helppoina kohteina, kun eivät aggressiivisesti melskaa ja julista.
Sitä, kuinka joku kehtaa käyttää ihmisten ilmoilla naurettavaa massa-kånkenia, joka näyttää siltä kuin sitä olisi uitettu jossain ripuliämpärissä.
Kostopettäminen. Juu, ymmärrän sen jos halutaan päästä eroon paskasta suhteesta, mutta jos kuvitellaan että suhde jatkuu ja paranee sillä että käy vieraan ukon sängyssä, niin mitä helvettiä???
En ymmärrä miten joku ei voi tykätä kasviksista! Eikä kyse ole viitsimisestä, jotkut ei ota edes ravintolassa/ruokalassa valmiiksi laitettuja salaattia, raasteita, kypsennettyjä vihanneksia ollenkaan.
Joku joskus sanoi, että tuntuu epämiellyttävältä suussa, eikö ne sitkeät ja rusahtavat lihanpalat ja einesten ulkomaista lihaa, rustoja ja ties-mitä sisältävät mössöt enemmän inhota?
Olen sekasyöjä.