Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun se haistava reikä on sierain, niin onko hajua päästävä reikä pierain?
Kommentit (8)
Ekalla kerralla tämä vähän hymähdytti, mutta ei se niin hyvä vitsi ole että toistaa pitäisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllähän kielitoimisto tätä suosittelee alatyylisen anaalin sijaan.
Eikös loogisesti sen haistavan aukon nimen pitäisi olla haistain tms?
Vierailija kirjoitti:
Eikös loogisesti sen haistavan aukon nimen pitäisi olla haistain tms?
Tuoksutin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaiveletko pierainta julkisesti ja imetkö sattumat sormesta sen jälkeen?
Alue: Aihe vapaa
Aamupäivän pohdinnat...