Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 48 kokoinen iltapuku?

Vierailija
16.10.2019 |

Minun pitäisi osallistua joulukuussa juhliin, joissa pitäisi olla pitkä iltapuku. Mistä ihmeestä saan sellaisen koossa 48? Ei siis mistään verkkokaupasta, haluan päästä sovittamaan pukua. Ja sen pitäisi olla laadukasta materiaalia, kuten silkkiä.

Onko Helsingissä jotain liikettä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIP Juhlapuvut liikkeestä (Arkadiankadulla) löytyy kokoon 56 asti! https://www.vip-juhlapuvut.fi/ Olen ostanut itselleni sieltä yhden puvun, minä kokoa 52.

Vierailija
2/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIP juhlapuvuissa on ainakin kokoja. On tosin aika lyhyellä varoitusajalla tarve, joten kannattaa mennä mahdollisimman nopeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeite.com, siellä ne suuret peitteet on.

Vierailija
4/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinatar

Vierailija
5/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, että ootte ilkeitä!

Vierailija
6/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen päätyy kokoon 48, joku sairaus?

Vierailija
7/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisängyn lakanoita saa Prismastaki

Tuliko hyvä mieli. Voin kuvitella kuinka hohotat typerän näköisenä ääneen omaa "nokkeluuttasi".

Vierailija
8/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaiken lisäksi toistavat samaa vanhaa "vitsiä", joka oli kulunut jo viime vuosituhannella.

Vierailija
9/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realisteja.

Vierailija
10/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Niinatar ja VIP? En kyllä pääse liikkeisiin kuin vasta marraskuun lopulla. Silloin juhlaan on 2 viikkoa. Kutsu tuli vasta nyt.

Vierailija
11/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet kokoa 48 käyttävän ihmisen painavan?

Vierailija
12/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tuo nyt mikään valtava koko vielä voi olla? Käytän itse kokoa 42 enkä paina kuin 65 kiloa (olen siis normaalipainon ylärajalla). 48-kokoinen tuskin on vielä kovin paljon ylipainoinen. Näistä kommenteista voisi päätellä, että kyse on 250-kiloisesta. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin keksiä huonoja vitsejä lainapeitteistä ja ties mistä?

Vierailija
13/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten kokoa 46. Minulla on vaan suhteessa muuhun kokoon isot rinnat. Jotta tissit mahtuisi pukuun, sen on rintojen kohdalta oltava 48, ehkä jopa 50, ja kavennettava erikseen vyötäisiltä.

Vierailija
14/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Niinatar ja VIP? En kyllä pääse liikkeisiin kuin vasta marraskuun lopulla. Silloin juhlaan on 2 viikkoa. Kutsu tuli vasta nyt.

Aika nafti aikataulu, varsinkin jos mekko vaatii jotain fiksausta.... Soita liikkeet ainakin läpi heti ja kerro mitä etsit ja varaa sovitusajat valmiiksi.

Itse järjestäisin konstilla millä hyvänsä itseni sovittelemaan 'heti', aina joku aikataulu jotenkin joustaa jos tarvis on

Vierailija
15/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta löytyy

Vierailija
16/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 viikkoa on todella lyhyt aika, kun mekkoa todennäköisesti pitää muokata ja siihenkin menee useampi viikko. Itsenäisyyspäivä aiheuttaa vielä ruuhkaa liikkeisiin. Kannattaa varmaan soittaa noihin liikkeisiin ja kysellä millaista tarjontaa on koossasi. Tilaamaan ei tosiaan enää todennäköisesti ehdi, kun monen mekon toimitus on +2 kk.

Vierailija
17/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 48 ole vielä ihan yleinen koko jollei shoppaile jossain huippuliikkeissä jotka on profiloituneet vain hoikille ja erittäin edustavan näköisille?

Vierailija
18/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelijalle että saa oikeat mitat

Vierailija
19/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisteja.

Tämä on sitä uutta "kehopositiivisuutta" vaan :)

Vierailija
20/24 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä todeta ,että tällä palstalla on monella paha olo ja mielenterveysongelmat puskee pintaan.

Toivottavasti ap löydät kauniin puvun. Monissa liikkeissä nykyisin löytyy myös isoja kokoja näytepukuja sovitettavaksi, mutta ne omat yleensä pitää tilata ja se toimitus voi kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä