Työpaikka seksi
Toimin itse vakuutus alalla,työ päivän aikana parhaillaan tulee pantua 2 eri varatun naisen kanssa,on pankki henkilöitä,isännöitsijöitä,kunnan virka naisia,tai lääkäreitä ja kerran jopa lakinaista.tahtoisin tietää onko muita näin seksin täyteisia aloja jossa päivän aikana irstaillaan reilusti.kaikki järjestänsä varattuja Tahoillaan.kertokaa Millä alalla olette mies vai nainen,tarinankin voi laittaa tähän miten hommaan on ajauduttu.M38.
Kommentit (5)
Minä olen töisä viemärin avaajana. Naisett on aina ihan kuumana kun tulen käymään ja ilta päivisin tarttee sanoo et ei jaksa
Minä olen it-asentaja ja it-tukihenkilö isossa firmassa monessa eri toimipaikassa ympäri Etelä-Suomea. Firma säästää hotellikuluissa suhteideni vuoksi. Ja minä ruokakuluissa. On naisia kuin merimiehillä joka satamassa. Pitää vaan huolehtia, että on vain yksi suhde kerrallaan per paikkakunta. Joskus olen niin "töistä" väsynyt, että kun tulen kotipaikkakunnalle, täytyy valehdella oman paikkakunnan misulle, että olen yötä muualla.
Toivottavasti ei tullut yhdyssanavirheitä!
Vierailija kirjoitti:
Opettele yhdys sanat!
epäilen tuosta alotuksesta vahvasti että aplla on lukihäiriö joten ei ole niin helppoa
Raksa alalla. Töissä yhdellä ja samalla työmaalla kokoajan. Taukohuoneessa ja vessassa tulee välillä touhuttua tietyn työkaverin kanssa. Vaimo kotona ei tiedä.