Jos olisin lyhyt mies, muuttaisin Filippiineille
Miesten keskipituus:
163.5 cm (5' 4.4")
Naisten keskipituus:
151.8 cm (4' 11.8")
Kommentit (13)
Enpä usko. En usko, että olet edes käynyt siellä ja vielä vähemmän uskon, että haluaisit muuttaa sinne.
Jos olisin lyhyt mies, niin asuisin suomessa ja etsisin itselleni 180cm+ naisen, koska amatsonit ovat fetissini. Hankalaa löytää pitempiä naisia kun itse olen lähes 190cm. Pitäisi varmaan muuttaa Hollantiin...
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lyhyt mies, niin asuisin suomessa ja etsisin itselleni 180cm+ naisen, koska amatsonit ovat fetissini. Hankalaa löytää pitempiä naisia kun itse olen lähes 190cm. Pitäisi varmaan muuttaa Hollantiin...
Noin iso nainen on paljon vaikeampi pahoinpidellä tottelevaiseksi.
Oikeastaan riittäisi muuttaa aika lailla mihin tahansa. Suomen ulkopuolella ihmiset ovat päässeet yli "miehen pitää olla pidempi"-ajattelusta
Filippilästä löytyy kyllä käsittämättömän lyhyitä naisia. Olin siellä kerran käydessäni yhden n. 135-senttisen muijan kaa. Itse olen lähes kaksimetrinen, joten oli aika vinkeetä menoa. Ja juu, oli täysi-ikäinen, melkein kolmekymppinen nainen, joten turha vinkua siellä.
Mutta juu, kannattaa käydä, on nasta mesta.
50e varvi idästä tullutta pitkää kaunotarta.
Miks mä lähtisin täält mihinkään.
Terveisin isäsi
Mutta kun ei kiinnosta nainen jolla on vinot silmät, ruskea iho, ruskeat silmät ja mustat hiukset. Muunlaisia siellä ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei kiinnosta nainen jolla on vinot silmät, ruskea iho, ruskeat silmät ja mustat hiukset. Muunlaisia siellä ei olekaan.
Reikä se on rotallakin.
Olen liian lyhyt, pitkä, lihava, laiha, varaton, rinnaton, liian suuririntainen, mulkkuni vain 7 senttiä, 30 eikä voi painaa kuin osan sisään, naisen jalkani 45, miehenä 38, aina löytyy vikaa ja vikaa, naiset ei tykkää ja miehet ei vie että vikisen.
Olen työtön, aina töissä, surkea palkka ja rahaa niin että epäilen ystävän motiivia, kukaan ei rakasta, aina yksin, hyperventiloin ja kärsin, suutelen tölkkiä, sain huuliherpeksen.
Kaikki pielessä jatkuvasti, aina ja ikuisesti. Sokerina pohjalla alhaiset ferriitit, tulisi talvi ja tappaisi pois kärsimästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan ole yhtään vaikeampi. Siis, ei olisi.
t. Sali-Make
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. En usko, että olet edes käynyt siellä ja vielä vähemmän uskon, että haluaisit muuttaa sinne.
Minä kävin kahdeksan vuotta sitten. Paljon moitittavaa, mutta mahtava paikka silti. Muuttaisin sinne päin maailmaa, jos voisin ansaita länsimaalaista palkkaa siellä. Ehkä Filippiineille. En tietty jäisi Manilaan kuitenkaan.
Yllättävät huonot englannin kielen taidot niillä kyllä oli, tai odotin liikaa. Siis perusasiat voi kommunikoida englanniksikin, mutta todella harvalla on syvempi osaaminen.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The taller they come, the harder they'll fall.
Saavat sinne muutkin muuttaa. Rohkeasti vain.