En osta juuri koskaan sipsejä. Ei oo mun makuun. Muita?
Kommentit (28)
Ennen söin, mutta nykyään en enää. Koska hiilarit...
Turhaa syöpöttelyroskaa on kaupan hyllyt täynnä. Ja sen näkee varsinkin nuorten ihmisten vartaloista.
Pahaa tekee katsoa kadulla niitä ihmisen makkaroita ja pullistumia. Pitää todella olla hyvä itsekuri jos jättää väliin lihomisen tänä hyvinvoinnin aikana, kun kaikilla riittää herkkuihin rahaa.
Syön sipsejä lähes päivittäin, koska minulla on niihin riippuvuus. Tai sitten vaan haen niistä lohtua yksinäisyyteen. Kuten joku jo sanoi, sipseissä on eroa laadussa. Saman merkin samat sipsit saattaa maistua ihan erilaiselle. Riippuu ihan erästä mitä sattuu saamaan. Joskus käy hyvä tuuri ja saa herkullisia.
Sipsit oli mun nuoruudessa ehdottomasti lempiherkku nro 1. Nyt 38-vuotiaana ei enää maistu ollenkaan, ei tee edes mieli koskaan. En syö karkkia tai suklaatakaan kyllä. Ylipainoa on silti, koska pizzat ja hampparit...
Tykkään erittäin paljon. Yritän kyllä välttää. Ihan järjetöntä vetää pussillinen rasvassa käristettyjä perunasiivuja.
Rakastan sipsejä. Taffelilla parhaat. Ulkomailla kauan sitten (joku Euroopan maa) pienissä pusseissa oli jotain vähäsuolaisia naksuja jotka suorastaan sulivat suuhun. Ikävää kun en ottanut nimeä ylös :(
Sama juttu, vuosia kun olen viimeksi ostanut.. Varmaan lähemmäs kymmenen vuotta.. Juustonaksuja en ole ostanut varmaan ikinä, ehkä joihinkin juhliin joskus vuonna keppi ja kivi.. Samoin karkki, limu, vissy, alkoholi, leipä.. En osta käytännössä ikinä, tai syö/juo, vaikka tarjolla olisi jossain.
N32
Oon juustonaksutyyppi. Mutta be on pilattu 😢