Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäköpaineet

Vierailija
15.10.2019 |

Kokoajan kamala ahdistus päällä ulkonäköpaineista... vihaan tätä nykymaailmaa,tuntuu että naisella ei ole mitään arvoa jos ei ole kunnon persettä tai isoja tissejä:(
Kestäisi varmaan paremmin jos olisi hyvä itsetunto. Vanheneminen ahdistaa myös AIVAN KAMALASTI! Onko teillä vinkkejä miten lievittää tätä ahdistusta ja olla stressaamatta näinkin typerästä asiasta?
En edes ole ruma, hoikka ja ihan nätti 21v mutta silti tämä ahdistus on kamala ja tuntuu välillä että en kestä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yhtään lohduttaa niin mä olen kohta 50 ja olen sitä mieltä ettei vanhenemisessa ole mitään kivaa. Kaikki kyvyt heikkenee, en muista mitään, en näe mitään, enkä varmaan kohta kuulekaan mitään.

Olen urheilullinen ja huolehdin itsestäni mutta ei voi mitään, vanhuus ei tuu yksin.

Usein mietin nykyään sitä, miksi nuoren kuuntelin ja uskoin muiden mielipiteitä ja pidin itseäni rumana. En tosiaankaan ollut, en mikään kaunotar mutta ihan nätti kuitenkin. Annoin liikaa muiden sanomisien määrittää itseäni enkä osannut arvostaa sitä mitä olin. Sitä harmittelen. Olin niin epävarma nuori.

Nykyään arvostan itseäni mutta kaikki muu vanhuuden mukana tuleva ulkonäön rapistumisesta lähtien ottaa päähän.

Vierailija
2/5 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta some ja aloita oikea elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki hyvä koulutus ja mielekäs työpaikka. Tulet huomaamaan, ettei noi ulkonäköasiat ole mitenkään merkittäviä enää.

Vierailija
4/5 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko tehdä jotain ulkonäöllesi, että olisit siihen tyytyväinen? Jos voit, tee, jos et, anna olla, miksi murehtia jotain mihin ei voi vaikuttaa.

Vierailija
5/5 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemisessa on se jännä juttu, että vaikka ulkonäkö rapistuu, monelle silti fiilis omasta ulkonäöstä on parempi. Minulla oli parikymppisenä hirveän huono itsetunto ja pidin itseäni rumana ja lihavana. Nyt olen 20 vuotta vanhempi ja lähes 30 kiloa painavampi, mutta silti näytän omasta mielestäni peilissä kauniimmalta ja hoikemmalta kuin nuorena!

Tämä ei tietenkään auta tämänhetkisiin paineisiin, mutta usko pois, vanheneminen ei välttämättä ole niin kamalaa kuin miltä se nyt tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme