Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystävän eksä ottaisi yhteyttä?

Vierailija
15.10.2019 |

Oletteko olleet itse tilanteessa tai kuulleet, että joku olisi ollut, jossa seurustelukumppanin eksä ottaa yhteyttä? Mistä syystä näin on tapahtunut?
Minulle soitti miesystäväni eksä, josta mies on puhunut paljon. Vahvasti narsistinen ja hirveä ihminen. Hän kysyi haluaisinko kuulla hänen puolensa heidän tarinastaan mutta en todellakaan halunnut. Toisaalta on kyllä pieniä hälytysmerkkejä ja outouksia miehessä joille olisin ehkä saanut selityksen. Mies raivostui todella paljon yhteydenotosta, joka siis kyllä oli vain muutamien sekuntien pituinen kun sanoin että ei todellakaan kiinnosta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kuuntelisin toisen osapuolenkin tarinan.

Sen verran outoja juttuja tuo mun kumppani vääntää minun sanomisista, että vaikka rakas onkin, en usko kaikkea mitä sanoo. Vihaan sen tapaa vääristellä asioita.

Vierailija
2/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä tiedät miks otti yhteyttä. Et vaan halua uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut se, joka otti yhteyttä miehen exään. Miehen käytöksessä oli kummallisia juttuja, jotka mies selitti aina pois, mutta oma intuitio vaan hälytti koko ajan. Mies haukkui eksäänsä hulluksi muijaksi jne. Olisin halunnut kuulla exän puolen tarinoista, joita ex kertoi. En myöskään tuntenut ketään miehen ystävistä, kävimme kyllä yhdessä heidän kanssaan kahvilla jne mutta en koskaan saanut mahdollisuutta jutella kahden kesken tms.

Ex tosiaan sitten käräytti mut miehelle, että en koskaan saanut selville mitään.

Vierailija
4/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisia syitä

-Kosto ja miehen uuden suhteen tuhoaminen

-Miehen uuden kumppanin varoittaminen

Arvelen ensimmäistä, koska miksi sitä edes kiinnostaisi soittaa ja varoittaa jotain tuntematonta. Asia olisi tietenkin eri jos sinä olisit ottanut yhteyttä ja kysellyt.

Vierailija
5/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut se, joka otti yhteyttä miehen exään. Miehen käytöksessä oli kummallisia juttuja, jotka mies selitti aina pois, mutta oma intuitio vaan hälytti koko ajan. Mies haukkui eksäänsä hulluksi muijaksi jne. Olisin halunnut kuulla exän puolen tarinoista, joita ex kertoi. En myöskään tuntenut ketään miehen ystävistä, kävimme kyllä yhdessä heidän kanssaan kahvilla jne mutta en koskaan saanut mahdollisuutta jutella kahden kesken tms.

Ex tosiaan sitten käräytti mut miehelle, että en koskaan saanut selville mitään.

Täytyykö tuossa vielä saada joku muu vahvistus kuin se, että olit/olet luonnehäiriöisten ympäröimänä?

Vierailija
6/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että ex on narsistinen ja hirveä ihminen? Tunnetko hänet?

Vierailija
7/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö tuossa vielä saada joku muu vahvistus kuin se, että olit/olet luonnehäiriöisten ympäröimänä?

Tämä on asia konka tajuaa vain narisistosessa suhteessa ollut. Oma intuito vastaan selittelyt ja tunteet. Ei se vaan ole niin helppoa tai yksinkertaista kuin voisi kuvitella. Ja Mietipä hetki, miltä sinusta tuntuisi jos et tuntisi ketään kumppanisi lähipiiristä.

Tämä

Vierailija
8/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan olisin antanut mahdollisuuden sille exälle kertoa asiansa, muistaen kuitenkin, että hänellä saattaa olla kosto tms mielessä.

Minua jäisi vaivaamaan, miksi hän halusi jutella, ja olisiko ollut jotain, mistä minun olisi ollut syytä saada vihiä...

Esim peliongelma, lapsi jonkun exän kanssa, väkivaltaista käytöstä kännipäissäissään, exän henkilötietojen varastaminen tms (en toki olisi ollut valmis uskomaan ilman todisteita ensimmäistäkään pahanpuhumista)- mutta joo, olisin ollut utelias.

Vierailija
9/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini meni naimisiin miehen kanssa, jolla oli 2 hullua eksää. Molempien kanssa yksi lapsi. Eksät yrittivät varoittaa kaveriani, mitta kaveri ei uskonut. Heti kun kaveri tuli raskaaksi mies paljasti todellisen luonteensa. Hän oli täysin hullu kontrolloiva henkisesti väkivaltainen hirviö. Kaveri erosi pian vauvan syntymän jälkeen ja kas, hän muuttui hulluksi eksäksi miehen jutuissa. Nyt miehellä on taas uusi ja uusi on raskaana...

Vierailija
10/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että ex on narsistinen ja hirveä ihminen? Tunnetko hänet?

Narsismi on muuten yksi suomen kielen eniten väärinkäytettyjä sanoja.

Tiedän kyllä, että narsisti on usein ’ulospäin’ ihana ja sympaattinen, mutta pistää ihmetyttämään kun minulla esim on pari liki 40v tuttavaa, joilla on takanaan useampia 1-3v parisuhteita, jotka ovat kaikki päättyneet, koska se toimen oli narsisti. Minkälaisia marsistimagneetteja he oikein ovat?

Luulenpa, että joku on saattanut olla toki narsistikin, mutta enempi vain perus-kuspäitä, tai ihmisiä, joilla on osoittanut olevan erilaisia arvoja, kenties jopa oma tahto ?

Vierailija
11/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäisin molempien historiaa muulta taholta ennen kuin tietäisin kumpi oli se suhteen narsisti.

Vierailija
12/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on katsos sellaisia - erityisesti tuolla Kampissa roikkumassa ja huutamassa,kuten pihakakara - jotka sepittävät juttua jostain exänä, jolla sitten yritetään mustamaalata ja häiritä henkilöä. miesasiakkaalla on 0 ms tapailuja.

mutta tajuaa varmaan että tuollaiset rikosasiat vaikeuttavat käytöshäiriöistä naikkosta pitkänkin ajan jälkeen.

Vierailija
13/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen varmaan hullu eksä tarinoissa. Niin oli se mua edellinenkin vaimo. Ja varmasti myös tämä mun jälkeen tullut, kun taas on kierroksessa uusi naiivi tyttönen. Lyödään eksvaimojen kesken vetoja, koska se uusi on paksuna. Ukko 44 v, 3 avioliittoa, 5 lasta näistä.

Vierailija
14/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on avovaimon exä ottanu yhteyttä. Haukku avokkini minulle. Ei tullu yhtään positiivista lausetta sen äijän suusta. Lopuksi se sano, että lähti itse kävelee suhteesta. Kysyin, ja nyt sitten päätit kaikkien näiden vuosien jälkeen soittaa juuri minulle ja avautua? Ei olla ikinä nähty ja en tiedä mistä edes tiedät kuka olen ellet ole jotenkin seurannut ja selvitellyt. Eli kysymys kuuluu, miksi otit minuun yhteyttä?  tuut tuut tuut tuut tuut eikä ole sen jälkeen kuulunu mitään.

Vierailija
15/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näillä on varaa maksella elareita esim. Viidestä kersasta?

Vierailija
16/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistinen ja häiriintynyt naikkonen (tai vaikkapa häiriintynyt pihakakara kiljumassa) ei halua että miehellä - vaikkei edes ole ikinä kysytty miehen perään häiriköimään - ei olisi nikinä ketään muuta naisseuraa tämän häiriköivän naikkosen sepityusten jälkeen. *Siinä yrittää siis kostaa vaikka sahaa omaa kaulaansa.

sellaisen kyky kommunikointiin rajoittuu huutamiseen ja kiljumiseen. oikein häiriintynyt stalkkaa jokaista naista jonka kanssa mies(asiakas) mahdollisesti tapaa tai kommunikoi. Epätoivo vie "ärsytä sitä miestä.." tapaan vain hankkia itselleen erittäin pahoja ongelmia koska sen jälkeen yhteydeotot tulevat virkateitse, sekä miehen lakimiehen toimesta.

Vierailija
17/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä juttu, kun naiset aina uskoo miehen selitykset hullusta eksästä. Eikä pieneen mieleenkään tule, että sen hullun eksän kanssa on voitu olla vuosikymmenet yhdessä ja lapsiakin tehty ja silti ollaan sen hullun kanssa kimpassa oltu ? Kolikolla on AINA kaksi puolta ja totuus on jossain niiden välissä.

Vierailija
18/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieleni soittaa miesystäväni exälle ja kysellä oliko heillä yhtä vaikeaa kun meillä miehen kiivaan luonteen takia. Mutta en ole uskaltanut vielä ottaa yhteyttä.

Vierailija
19/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin miehen ex-kumppanin yhteydenotosta olen tai olsin itse ihmeissaäni Ap sinuna siiä, miksi mies suuttui todella paljon hänen ekskumppaninsa soitostaan. Mistä hän oikeastaan suuttui? "Hmm"

Sinkkumies 

Vierailija
20/41 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka näillä on varaa maksella elareita esim. Viidestä kersasta?

Ei ainakaan tällä mun lasteni isukilla olekaan. Kela maksaa kaikista viidestä, ukkeli luikahti ulkomaille asumaan ja uusi nainenkin sieltä.

T. Se 44 v 3 x naimisissa olleen 5 lapsen isän eksä. Ja kyllä, olin v i t u n tyhmä ja naiivi minäkin aikanani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme