Loukkaantuisitteko tästä muut naiset?
Eli hankittiin (lähinnä miehen toiveesta) anaalitappi, jota eilen illalla sitten kokeiltiin. Itse kokemus oli yllättävän positiivinen ja tuntui tosi hyvältä, mutta harmittamaan jäi yksi asia: mies laukesi normaalia paljon nopeammin ja kun kysyin mistä moinen niin sanoi, että "kun pimpero tuntui nyt niin tiukalta". Nyt en oikein tiedä miten tuohon suhtautuisi. Tavallaan järjellä ajatellen toki ymmärrän tuon faktan, mutta silti ehkä vähän loukkaannuin.
Sanokaahan nyt muut naiset miten suhtautuisitte tuohon? Olenko ihan hölmö, jos tuota jään miettimään? Kiitos!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, nyt en kyllä ymmärtänyt? Loukkaannuit siis siitä, että miehesi kehui sinua tiukaksi...?
Tarkoitin siis sitä, että kun sen anaalitapin kanssa tunnun niin paljon tiukemmalta/paremmalta kuin normaalisti.
Ei ole todellista... Eikö tuo nyt ole itsestään selvää, että se tuolla tavalla tuntuu tiukemmalta? Ei se sinun huonoutta ole. Ja jos molemmat nautitte niin mikä tuossa on pahaa? Eri asia, jos itse et haluaisi sitä tappia käyttää ja mies vaatisi.
Kokeiltu vaimon kanssa myös tuota. Tappi tuntuu kalun varressa kun pimperoon työntyy. Tuntuu hyvältä ja lasti lentää aika helpolla.
M49
Kaikesta sitä voi loukkaantua tai suuttua..
Laita sormi pyllyyn ja toisen käden sormi pimppiin. Sitten liikutat sitä pyllyssä olevaa sormea. Sen kyllä tuntee siinä toisessa sormessa. Tai sitten sinut on tehty betonista.
Kyllä dp:ssäkin tuntee sen toisen siellä, varsinkin etenkin kun se liikkuu.
Siinä on vielä se tietoisuus siitä että tappi, tai jokin muu, on siellä. Se taitaa olla se kiihottavin asia.
Ongelmia voi näköjään saada aikaan monesta jutusta, kuten Jorma__ totesi.
En loukkaantuisi, paitsi jos mies muutenkin laukoo jotain ajattelematonta. Ja sellaisen kanssa, joka tahallaan loukkaa, ei kannata olla tekemisissä.
Tämä on varmaan juuri se ero miesten ja naisten välillä. Itse miehenä annan mielelläni vaimolle välillä dildoa, joka on omaa kaluani varmaan pari kertaa paksumpi ja tottakai näen, miten paljon häntä kiihottaa saada isoa. Enkä todellakaan ole tälle dildolle mustasukkainen tai jää miettimään olenko sitä huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan juuri se ero miesten ja naisten välillä. Itse miehenä annan mielelläni vaimolle välillä dildoa, joka on omaa kaluani varmaan pari kertaa paksumpi ja tottakai näen, miten paljon häntä kiihottaa saada isoa. Enkä todellakaan ole tälle dildolle mustasukkainen tai jää miettimään olenko sitä huonompi.
No elimesihän on sitå dildoa huonompi ja tiedät että vaimosi jää jotain vaille ilman dildoa.
En ikipäivänä suostuisi laittamaan jotain peråaukkooni.
En loukkaantuisi. Sehän vaan olisi kivaa, jos toinen nauttii. Ja itse siinä samalla.
Tottahan tuo on, itse kyllä laukean tiukkaan pimpsaan paljon nopeammin, kun puolisolla on tappi pyllyssä samalla. Ja varsinkin, jos dildo ja kullini ovat yhtä aikaa siellä pyllyssä. Tiukalta tuntuu aina tuplana, myös miehelle.
M41
Hetkinen, nyt en kyllä ymmärtänyt? Loukkaannuit siis siitä, että miehesi kehui sinua tiukaksi...?