En aio mennä aikanaan isäni hautajaisiin
Niin kamalaa ilkeilyä sain sukulaisilta äitini hautajaisissa etten sitä toistamiseen jaksa.
Kommentit (11)
No eihän niitä sukulaisia ole pakko sinne pyytää? Sun isäsi se on , eikös.
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä sukulaisia ole pakko sinne pyytää? Sun isäsi se on , eikös.
Sisareni sen taas järjestää ja hän ne kutsuu. Ja sisareni myös käyttäytyvät huonosti minua kohtaan.
Tuskin se sun isää haittaa kun se on sitten kuollut. Kuolleet ei varmaan välitä hirveesti koko hautajaisista.
no mitäs jo sä järkkäät ne tällä kertaa? Kai sä osaat omaa asemaasi puolustaa ja laita niille luu kurkkuun, en mä ainakaan kuuntelis tollasta.
Vierailija kirjoitti:
no mitäs jo sä järkkäät ne tällä kertaa? Kai sä osaat omaa asemaasi puolustaa ja laita niille luu kurkkuun, en mä ainakaan kuuntelis tollasta.
Sisareni haluaa ne järjestää ja hän asuu samalla paikkakunnalla kuin isä. Toinen siskoni asuu 15km päässä. Minä asun 200km päässä sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ei voi, ei pysty. Kyseessä on ammattivalittaja nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ei voi, ei pysty. Kyseessä on ammattivalittaja nääs.
Ei se niin helppoa ole kun siskot sen haluaa järjestää.
En mene biologisen isäni hautajaisiin koska emme ole olleet missään tekemisissä toistemme kanssa n. kahteenkymmeneen vuoteen.
Mitä tällaisia miettimään? Ukko saattaa elää kauemmin kuin kukaan teistä negailijatyttäristä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaisia miettimään? Ukko saattaa elää kauemmin kuin kukaan teistä negailijatyttäristä.
Sehän olisi vaan hyvä asia.
No älä mene. Itsekin jätän varmaan väliin.