Kellään työpaikkaa, johon voi ottaa koiran mukaan?
Haluaisin sellaisen työpaikan - nyt koira turhautuu kotona ja tuhoaa paikkoja.
Kommentit (19)
Joo, meillä on melkein joka päivä kolmen ihmisen koirat toimistolla :)
Kukkakaupassa ainakin olen nähnyt.
minulla on onni olla maatilan emäntä, koira aina kintereillä. samoin lomittajallani on koira mukanaan.
Pienissä kivijalkaliikkeissä ja toimistoissa olen nähnyt koiria olevan.
Toimistossa toki varmasti tapauskohtaista - pitäähän työkaverit ottaa myös huomioon.
Tosin en ottaisi itse yrittäjänä liikkeeseen
myöskään koiraa koska pelkääviä ja allergisia on paljon.
Kampaajallani on joskus, tosi kiva! :)
Mun äidillä on toimistossa, kirjanpitäjä
Mulla on metsässä mukana, jos maanomistajalle sopii, olen metsuri.
Mielestäni koirat eivät kuulu työpaikoille, ellei kyseessä ole maatila tai kennel.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni koirat eivät kuulu työpaikoille, ellei kyseessä ole maatila tai kennel.
Olet oikeutettu mielipiteeseesi.
Kotitoimistolla kun työskentelen niin voin vaikka rakastella vaimoani työpaikalla :)
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän työpaikoilla osata asiasta päättää ihan itse ilman sinun mielipidettäsikin 🙄
Päätä sinä vain sen työpaikan puolesta, jonka pomo itse olet.
Olen henkilökohtainen avustaja ja parilla asiakkaalla on ollut mäyräkoirani välillä mukana heidän pyynnöstään. Yhden kerran oli pakko ottaa mukaan kun koira oli mökillä hypännyt salamatkustajaksi autoon ja ilmaantui näkyviin vasta muutaman kilometrin ajettuani. Ei ollut aikaa palauttaa 😀. Onneksi oli tuttu asiakas missä koira oli jo käynyt.
Meillä vanhainkodissa on parin työkaverin koirat välillä, nyt taas ei vähään aikaan ole ollut, mummot kyllä tykkää.
Varmaan ei olisi, jos joku ei pitäisi koirista.
Vierailija kirjoitti:
Kotitoimistolla kun työskentelen niin voin vaikka rakastella vaimoani työpaikalla :)
Voi jehna, kun mun aivot käänsi tän koiraan, kun siitä oli alun perin kyse. Piti ihan lukea uudemman kerran, että mitäh.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. En käykään kahvilassa tai kampaajalla, jossa piskit juoksentelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. En käykään kahvilassa tai kampaajalla, jossa piskit juoksentelee.
No on vähän eria asia joku mesta missä ramppaa asiakkaita jopa syömässä ja juomassa kuin vaikkapa joku henkilökunnan käytössä oleva suljettu toimisto. Ei kannattais yleistää.
Työskentelen kirurgina. Koirani on usen mukana leikkausalilla. Nuolee kätevästi puhtaaksi kaikki veriset leikkaus välineet.
Avokonttori. Meillä usein koiria töissä.
Joo on.