Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen häirikkönaapuri muuttanut taas yläpuolelleni!

Vierailija
13.10.2019 |

Mä en tiedä onko tämä painajaista vai mitä. Taistelin 5v kamalan naapurin kanssa, joka riehui, kolisteli ja huusi öisin kuin hullu. Heitti ruokaa ja juomia ikkunalaudalleni ja huudatti televisiota. Tämä ko. äijä sai häädön ja asuin vielä hetken aikaa kämpässä, kunnes sain paremman lähistöltä. Olen tyytyväisenä asunut uudessa asunnossani nyt vuoden, kunnes tänään.. tunnistin taas tuon inhottavan traumoja herättävän äänen yläpuoleltani. Naapuri on vaihtunut ja siellä asuu se sama häirikkö entisestä taloyhtiöstä. Miten tämä voi olla mahdollista? Koko yön olen taas valvonut kun tämä on riehunut ja riehuminen on jatkunut heti aamupäivästä eteenpäin. Mä en jaksa, olen tulossa hulluksi. Mulla ei ole taas varaa eikä apuja muuttaa muualle. Miten on edes mahdollista, että toi sama sairas pska on muuttanut taas mun yläpuolelle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Aika paska tuuri joo, olettaen että aloitus on totta.

Vierailija
2/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöintiin yhteyttä aina kun mekkaloi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokratalo? Valita vuokranantajalle.

Vierailija
4/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kauhea sattuma.

Vierailija
5/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijälle (tai kenelle vuokralainen asioista ilmoittaakaan) heti tieto tuosta häiriköstä ja edellisestä häädöstä.

Vierailija
6/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😳

Aika paska tuuri joo, olettaen että aloitus on totta.

On totta. Mä en oikeasti jaksa. Asun Itä-Helsingissä ja olen valittanut jo isännöitsijälle. Tuskin tulee mitään muutosta ja viimeksi siihen muutokseen meni melkein oma terveys, kun jouduin niitä raportteja ja valituksia tehdä monen vuoden ajan ennen kuin mitään konkreettista tapahtui. Ja ko. äijä haukkui mut pystyyn ja aloin pelätä sitä.

Voi olla, että olen kohta hullujen huoneella.

Ap

Vierailija
7/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä painajainen. Itsekin veemäisten naapureiden älämölöstä kärsineenä voin sympatiseerata. :(

Vierailija
8/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille?

Vierailija
9/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisesta läpi yön kestävästä möykästä voi soittaa poliisitkin paikalle. Jospa se nopeuttaisi isännöinnin reagointia.

Vierailija
10/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähimmällä pääset kun etsit uuden asunnon.

Muuta Vantaalle tai vaikka Järvenpäähän. Tuskin tulee perässä.

Vierailija
11/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tuparit tutustukaa muuttakaa yhteen menkää naimisiin ja tehkää lapsia

Vierailija
12/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten muiden naapureiden kanssa juttusille ja yhteisvalitusta tekemään. Jospa joku heistä olisi tomera ja ajaisi asiaa, ettei sun taas tarvitsisi yksin tapella.

Vierailija
13/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis asut vielä itä-helsingissä. miten on mahdollista että koko helsingissä tulee sama ihminen vielä samaan taloon kanssasi?

Vierailija
14/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ku valituksia teet tollasest naapurist, se ei vielä auta mitään, kokemusta on. Useammat vuokran antajat tarvii lain mukaan sen et 3 eri kotitaloutta samasta rapusta tekee samasta tyypistä valituksen. Sen jälkeen se saa varoituksen, ja niit sill on oltava 3 jotta ne voi sen häätää. Aina ku se metelöi hiljasuuden aikaan nii tallena tuo älämölö kännykkään ja mee keskustelee napureitten kaa seuraavana päivänä, et laittavatko nimensä valitukseen. Muussa tapauksessa voit aina kysyä vuokran antajaltasi toista vuokrakämppää, etenkin jos se on joku iso firma kuten Sato.

Vierailija
15/15 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpolmalla pääset kun nyt vaan taas lähdet itse menemään siitä. Usko pois, jostain vaan löytyy se voima siihen muuttoon. Ennemmin taas se muuttorumba kuin mielenterveyden menetys. Nyt vaan tomerasi tori.fi ja huutonettiin jotain tavaraa halvalla myyntiin, jotta alat saada muuttorahoja kasaan. Helsingin kokosessa kaupungissa ostajia löytyy.