Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan kisakausi. Siis mikä?

Vierailija
13.10.2019 |

Huvittaa katsoa noita Martinan instavideoita, joissa selittää j
Kisakaudesta. Muija ei oikeesti edes pärjää noissa lajeissa joita HARRASTAA. On kaikissa viimeinen.

Nolo!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on pärjääkö vai eikö? Hänellä on harrastus jonka parissa kisaa, ja usein treeni kannattaa suunnitella niin että on parhaimmassa kunnossa kisojen aikaan. Vaikutat aika ikävältä ihmiseltä ap.

Vierailija
2/5 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä myös harrastetaan, ja näihin liittyy kilpailut myös, eli tiedän kyllä mitä kisakaudella tarkoitetaan.  Ap ajattelee kilpailuja ilmeisesti ammattimaiselta pohjalta ja jatkuvana voittajana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat amatööriurheilijat, myös kansainvälisissä kisoissa voittaneet, puhuu kyllä kisoista ja treeneistä, mutta kukaan ei puhu kisakaudesta. Tavallaan aika veikeää.

Vierailija
4/5 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuntemat amatööriurheilijat, myös kansainvälisissä kisoissa voittaneet, puhuu kyllä kisoista ja treeneistä, mutta kukaan ei puhu kisakaudesta. Tavallaan aika veikeää.

Eikä ne muuten myöskään julkijuopottele kisojen ulkopuolella.

Vierailija
5/5 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne muuten myöskään julkijuopottele kisojen ulkopuolella.

Kyllä urheilijat on tunnetusti kovia ryyppäämään. Sillä saa vaihtelua rutiineihin ja pakollisen tauon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi