Miksi te naiset ette jätä miehiänne kun ei kerran kiinnosta yhteiselo?
Jos ukon naama suorastaan vituttaa niin eikai teidän pakko ole heidän kanssa olla? Voit lähteä vaikka samantien!
Kommentit (21)
Niin jätinkin. Eikä ole tullut ikävä :)
Naisethan ovat yleensä niitä jättäjiä eroissa.
Oon jättäny monta miestä kun alkoi meininki kyllästyttää: jatkuva ryyppääminen, mustasukkaisuus, passiivisuus, lyttääminen, jne. Jne. Ei oo ikävä yhtäkään rötväkettä.
En käsitä itsekkään. Olen sitä usein miettinyt. Ehkä se o n, ettei ole virtaa aloittaa sitä sotaa, joka siitä alkaisi.
Tai...Miksi miehet eivät jätä naisiaan jos kerta liitto on seksitön, nainen on kylmä nalkuttaja, eikä ymmärrä muka miestä yhtään. Tietäisittepä vaan naiset, kuinka paljon treffisivustoilla on varattuja vonkaajia. Siellä sitten anonyyminä odotellaan että jos vaikka natsais. Jos naiset tutkisivat miestensä kännyköitä, niin saattais tulla aika monelle yllätyksenä että mitä kaksoiselämää se oma mies pitääkää .
Vierailija kirjoitti:
Tai...Miksi miehet eivät jätä naisiaan jos kerta liitto on seksitön, nainen on kylmä nalkuttaja, eikä ymmärrä muka miestä yhtään. Tietäisittepä vaan naiset, kuinka paljon treffisivustoilla on varattuja vonkaajia. Siellä sitten anonyyminä odotellaan että jos vaikka natsais. Jos naiset tutkisivat miestensä kännyköitä, niin saattais tulla aika monelle yllätyksenä että mitä kaksoiselämää se oma mies pitääkää .
Luuletko että vaimot ei tiedä pihtaaja ukkonsa sivusuhteista? Itse olet täysin pihalla.
raha siinä lähes aina syynä, tosin mammat ei tätä myönnä
En tiennyt minäkään aikoinaan, joten pihalla ollaan tässä vähän kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedä useammankin jotka myöntävät etteivät eroa rahatilanteen takia, koska molemmilla on sen verra huonot tulot, että eroamisen myötä esim. lasten elintaso laskisi huomattavasti.
Eihän sitä miestä voi jättää, kun se heti ottaa hengen pois.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat yleensä niitä jättäjiä eroissa.
Näin. Eikö tämä kysymys pitäisi osoittaa miehille?
Itsekin olen exäni jättänyt ja niin taitaa käydä nykyisessäkun suhteessani, jos joskus eroamme. Meillä oli iso kriisi tuossa jokin aika sitten ja ero oli lähellä, mutta mies jankutti, että hän ei ainakaan ole se, joka jättää vaan minun pitää se tehdä, jos eroamme. No tuosta päästiin yli, mutta kyllä silti ihmettelen tuota mitä sanoi.
No kuka sitten kustantaa kampaamokäynnit, vuittonit ja etelän matkat?
Naiset juuri laittavat erot alulle.
Tuli tosin mieleen, että ap on taas palstalla avautuva toinen nainen ja turhautunut, kun miehen "kauhea nalkuttava vaimo" ei eroa. Miksei mies itse eroa?
Aika huonolta näyttää tulevaisuus jo siinä vaiheessa, kun puolison kännykkää pitää mennä tutkimaan!
Nimittäin toinen on EHKÄ pettänyt, mutta ja toinen on VARMASTI rikkonut "kirjesalaisuuden".
Ja mitä se todistaa, jollei kännykästä mitään todistetta pettämisestä satu juuri silloin löytymään?
Kannattaakohan mieluummin ryhtyä miettimään jotain isompaa, koko parisuhdetta koskevaa asioioden setvimistä?
Voi olla, että tosipaikka saa aikaan neuvotteluhalua molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, ainakin omalla kohdalla. Kun on tottunut tiettyyn elintasoon niin sitä ei lähde hevillä laskemaan. Itse joutuisin elämään köyhyysrajalla jos lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että nuo varatut äijät ovat jotenkin suosittuja siellä palstoilla. Päinvastoin, tuhlaavat oikeasti kumppania etsivien aikaa.
Helppohan täällä on antaa neuvoja, ennenkuin se kolahtaa omaan nilkkaan. Vai että kirjesalaisuuden rikkominen. Puolison elämän saa kyllä rikkoa, kunhan ei vaan kirjesalaisuutta. Käry käy kumminkin, oli miten oli. Ja vielä se että kaikki muut tietää ennen sinua, että mies juoksee vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset juuri laittavat erot alulle.
Tuli tosin mieleen, että ap on taas palstalla avautuva toinen nainen ja turhautunut, kun miehen "kauhea nalkuttava vaimo" ei eroa. Miksei mies itse eroa?
Kakkonen ei ymmärrä ettei mies halua muuta kuin pillua.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jättänyt useammankin miehen... eikö täällä aina valiteta, kuinka naiset laittavat melkein kaikki neuvot vireille?
Neuvot vireille. Tämä palsta on kyllä yksi vajaaälyisten paratiisi.
Minä olen jättänyt useammankin miehen... eikö täällä aina valiteta, kuinka naiset laittavat melkein kaikki neuvot vireille?