Miehellä on huomenna kuudes työpäivä tällä viikolla
Kommentit (6)
Meillä mies painaa 7 päivää viikossa
Vierailija kirjoitti:
Joko se ensi vuoden kalenteri on hommattu?
Ei ole, koska se ei auta mitään. Asiakkaat ei niin pitkälle aikoja halua. Se kannattaa hommata vasta marraskuun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on. Ahkeralla miehellä on hitusen hidas vaimo. Ne oppimishäiriöt, menier, pumppuvika ja sjöökreeni vaikeuttaa kaikkea muuta kun palstailua.
Joo olen tehnyt kuusipäiväistä viikkoa jo 10 vuotta. Talviviikonloput ja yöt teen lisäksi kiinteistönhuoltotöitä. Ei tule aika pitkäksi. Kyllä nukkumaankin ehtii, kun ei maleksi tv:n edessä, En ole itse asiassa nähnyt montakaan TV-ohjelmaa vuosikymmeneen. En silti koe menettäneeni mitään, vaikka en seuraa jotakin TIS tai BB -ohjelmia. Mutta lapset saavat varoja harrastuksiin sekä laitetaan hiukan pahan päivän varalle säästöön. Eläkkeet nimittäin voivat tätä vauhtia jäädä meille 1960-luvun alussa syntyneille tulematta.
Minulla on kylläkin se etu, että voin käyttää kuulonsuojaimissa radiota. Kuuntelen uutiset ja YLE radio-ohjelmia ja äänikirjoja, ja musiikkiakin tikulta. Että aivot eivät töitä tehdessä jumittuisi ihan kokonaan.
Mulla on yhdeksäs työpäivä ohi, pari työpäivää vielä ja sitten vapaata 10 päivää.
Tämä systeemi on mun oma valinta.