Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 16cm ok?

Mies Maalta86
11.10.2019 |

Tähän asti naisille kelvannu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Alin on 20cm. Ja paksu pitää olla, ei mikään koirankulli.

Vierailija
2/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni mutta kai se kelpaa jollei nainen isompaa löydä. Itellä 22cm ja paksu.. Naiset todellakin tykkäävät jopa varatut eksät välillä ottavat yhteyttä kun tekis taas mieli isoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomille koko ratkaisee. Kunhan pääsevät ehkä joskus naisiin selviää mikä oikeasti ratkaisee.

Vierailija
4/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä että koolla on väliä, mutta täytyy sanoa että viime viikonloppuun asti olin väärässä. Kyllä se nautinto on kiinni pitkälti siitä miten sitä vehjettä käyttää. Eksälläni oli meisselissa hurjasti kokoa mutta seksitaidot taas huonot. Viime viikonloppuna harrastin seksiä kohtuu pienikullisen miehen kanssa ja voi luoja sitä orgasmien ja nautinnon määrää, en ole varmaan vieläkään toipunut siitä.

Vierailija
5/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut sitä mieltä että koolla on väliä, mutta täytyy sanoa että viime viikonloppuun asti olin väärässä. Kyllä se nautinto on kiinni pitkälti siitä miten sitä vehjettä käyttää. Eksälläni oli meisselissa hurjasti kokoa mutta seksitaidot taas huonot. Viime viikonloppuna harrastin seksiä kohtuu pienikullisen miehen kanssa ja voi luoja sitä orgasmien ja nautinnon määrää, en ole varmaan vieläkään toipunut siitä.

Lisään vielä että esim. anaaliseksi ei ainakaan itsellä onnistu mikäli penis on liian suuri. Minulle se on suuri menetys, sillä rakastan anaaliseksiä.

Vierailija
6/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että esim. anaaliseksi ei ainakaan itsellä onnistu mikäli penis on liian suuri. Minulle se on suuri menetys, sillä rakastan anaaliseksiä.

Olen siis mies.

Vierailija
7/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis mies.

Ei vaan olen nainen. Viesti nro6 ei ollut minulta.

Vierailija
8/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat tuota ja muitakin ulokkeitasi käyttää niin varmasti riittää. Jos taas et niin ei sua lisäsentit pelastaisi.

Yksinkertaista, eikö?

Vierailija
9/14 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Alin on 20cm. Ja paksu pitää olla, ei mikään koirankulli.

Ei se ainoastaan pituudesta riipu, onko kulli himoittava vai ei, kyllä se esteettisyys on ainakin minulle ratkaiseva tekijä, koska kulleissakin on valtavia eroja, ehdottomasti epäesteettisin on ohut hernekeppityyppi, vaikka pituutta olisi 25 cm, lyhyempikin, jos se on suonikas ja kaunis terska, mielellään taakse vetäytynyt esinahka ja väriltään punaharmaa, on aivan huippukiinnostava.

Vierailija
10/14 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, jos se on ter...n ympärysmitta. Pituudella ei väliä, kunhan yli 12 cm. Tosin noin paksua en b-rappuun anna.

Vierailija
11/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää tosi hyvin. :) Onhan tuo tilastollista keskimittaa isompi. 

Vierailija
12/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatut te tartte Sexksii olleskaan ku ette uskalla ies lisääntyy

Vierailija
13/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin sellasta rassaisin ihan mielellä - jos se on symppiskundilla. Ittellänikin on samaa luokkaa, 16-17 cm, mikä voi tietty hieman vaikuttaa mielipiteeseen. En kyllä silti himoitse mitään yli 20 senttistä.

Vierailija
14/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin sellasta rassaisin ihan mielellä - jos se on symppiskundilla. Ittellänikin on samaa luokkaa, 16-17 cm, mikä voi tietty hieman vaikuttaa mielipiteeseen. En kyllä silti himoitse mitään yli 20 senttistä.

Mä voisin tulla teidän kanssa kolmen äijän kimppaan! Tosin on vaan normaali about 15cm.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi