Mies oli laitettu kesken päivän töistä kotiin
Oli taas kännissä töissä ja kaiken lisäksi oli paskantanut housuunsa.
Kommentit (21)
Miksi käytät otuksesta nimitystä "mies"?
Miksi halusit jakaa tämän meidän kanssa, jotka emme nai puliukkoja?
Ihana kultakimpale! Kai ootte jo lapsiakin kerenny tekemään?
Sebastianin poikaystäväksi osaat suomea paremmin kuin hän.
Unohdit sanoa että lähdet nyt baariin.
Aiotko pitkäänkin jatkaa tämän "miehen" ryyppyharrastuksen jatkamista, vai joko älyät jättää sen?
Vierailija kirjoitti:
Mee jo vihervasuri pössytteleen. Verisuones punottaa.
Älä pese sitä. Älä millään lailla auta. Pakkaa ja häivy, tai kieritä se ovesta ulos ja tilaa lukkoseppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee jo vihervasuri pössytteleen. Verisuones punottaa.
Niiden kuuluukin kuljettaa hemoglobiinia, ei alkoholia. Paljonko sinulla on verta viinasuonissasi, alkeellinen siloaivo äärioikealta?
Vierailija kirjoitti:
👍🏻😂 Samaa meinasin. Paremmin kuin persut yhteensä.
Jussi, älä edes yritä. Kokeile muinaiskirkkoslaaviksi, vai tuliko väikkäri tykötarpeineen valmiina Venäjältä? A propos, onko KUKAAN KOSKAAN kuullut sinun puhuvan venäjää?
Vierailija kirjoitti:
Onko perussuomalainen kansanedusta?
Ei ole. On kyllä perussuomalaisten kunnanvaltuutettu.
Ap
Mä kuvittelin, että Teuvo on poikamies.
Löylykahalla on hyvä lapioida pasketta
Vierailija kirjoitti:
Onko perussuomalainen kansanedusta?
Minä veikkaisin kommunistia. Heille kun viina maistuu ja töiden tekeminenkin on vähän niin ja näin.
Mahtaa se persujen politiikka maistua sitten 2060 kun kaikki mat*t yms raiskaa vaan ja jahtaa avoimesti naisia kaduilla ja meidät alkuperäiset orjuutetaan. mutta joo, haukkukaa persuja v*tun saastat vassarit, mä v*ttu vihaan teitä ahdasmielisiä pellejä
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa se persujen politiikka maistua sitten 2060 kun kaikki mat*t yms raiskaa vaan ja jahtaa avoimesti naisia kaduilla ja meidät alkuperäiset orjuutetaan. mutta joo, haukkukaa persuja v*tun saastat vassarit, mä v*ttu vihaan teitä ahdasmielisiä pellejä
Mistä ihmeestä keksit tuollaisen skenaarion? Scriptasta vai homppelipoikafoorumilta?
Uskomatonta tuo persujen täysin älytön ja mihinkään faktaan perustamaton mamupelko. Aikuisten oikeasti uskotte, että Suomen poliitikot ovat päättäneet ajaa oman maansa alas (siis sen maansa, jossa itsekin asuvat perheineen ja ystävineen), koska se on muka joku "salassa päätetty fakta". Mystinen demlako päätti? Muita salaliittoteorioita? EU:ssa on juurikin viimeisen vuoden aikana pienennetty pakolaiskiintöitä, Suomi mukaanlukien ja tämä trendi jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä keksit tuollaisen skenaarion? Scriptasta vai homppelipoikafoorumilta?
Uskomatonta tuo persujen täysin älytön ja mihinkään faktaan perustamaton mamupelko. Aikuisten oikeasti uskotte, että Suomen poliitikot ovat päättäneet ajaa oman maansa alas (siis sen maansa, jossa itsekin asuvat perheineen ja ystävineen), koska se on muka joku "salassa päätetty fakta". Mystinen demlako päätti? Muita salaliittoteorioita? EU:ssa on juurikin viimeisen vuoden aikana pienennetty pakolaiskiintöitä, Suomi mukaanlukien ja tämä trendi jatkuu.
Oletko tyhmä vai idiootti? Ei tarvi kuin kattoa mitä Ruotsissa on käyny et mihin tuo matutus johtaa. Ja pelle se ei näillä päättäjillä ole mihinkään vähenemässä pelle. Pelle.
Ok