Käyn jouluostoksilla Dubaissa, haluatko kysyä jotain?
Ihanaa kun ei tarvitse miettiä mitä mikäkin maksaa, sen kuin vaan korttia vilauttaa :)
Kommentit (26)
Minä käyn jouluostoksilla italiassa. En halua kysyä sinulta mitään, miksi pitäisi?
Shoppailuholisti kirjoitti:
Et mitään parempaa ostosparatiisia keksinyt?
Dubaista saa kaikkea mitä vaan voi kuvitella, jos on varaa. Kaikilla ei ole.
Miksi menet jouluostoksille maahan, jonka valtauskontoon joulu ja joulunvietto ei edes kuulu?
Hauskaa matkaa! :)
Haluaisin nähdä automaatin, josta voi ostaa kultaharkkoja. Kyllä sukulaiset ilahtuisivat!
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet jouluostoksille maahan, jonka valtauskontoon joulu ja joulunvietto ei edes kuulu?
So what, ei kai siellä tonttulakki päässä kauppoja kierretä? Ihan normaalia kulutusjuhlaa vaan vietetään.
Kyllä, haluan kysyä, että oletko ikinä saanut isoa kikkeliä pyllyysi?
kerrohan mitä sellaista ajattelit sieltä ostaa, mitä ei saisi eurooppalaisista suurkaupungeista ostettua?
Mitä järkeä kun nykymaailmassa ihan kaikkea voi tilata netistä? Mä en kyllä tuhlais lomaa juoksemalla kaupoissa jouluostosten perässä. Jos nyt sattumalta jotain sopivaa löytyis voisin ostaa, mutta en näkisi vaivaa sen eteen. En Suomessa, en Dubaissa enkä missään muuallakaan.
Joo, ei kyllä liity tähän aloitukseen mutta miten usein sulla on maha sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
kerrohan mitä sellaista ajattelit sieltä ostaa, mitä ei saisi eurooppalaisista suurkaupungeista ostettua?
Esim. Kinokuniya Bookstorea ei löydy ihan joka euroopan suurkaupungista
Onko sulla sugar daddy Ahmed jonka korttia vingutat? Mulla on yksi kaveri jolla on Dubailainen daddy.
Dubain luxyry mallissa on paljon tuotteita jotka on exclussive vain siellä myynnissä. Haluan yllättää tuttavani Suomessa ja Eestissä jollain speciaalilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sugar daddy Ahmed jonka korttia vingutat? Mulla on yksi kaveri jolla on Dubailainen daddy.
Ei tartte tommottisii kun on ihan oma hanibööböö viekussa.
Minä käyn Tokmannilla ja en lainkaan osta joululahjoja. Olen mielenkiintoisempi omasta mielestäni kuin sinä ja juuri kysyin itseltäni otanko kahvia ja vastasin myöntävästi itselleni.
Eikö mielikuvitus muuhun riitä. Olisikohan sinulla 3 muuta asiaa, joihin tulisi nyt keskittyä, ei keksiä satuja enää täällä.
Eikö oikeesti mietitytä ihmisoikeudet yhtään? Itse en voisi matkustaa Dubaihin.