Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on alkanut käyttää korvatulppia sisällä, siis ihan hereillä ollessaan, ärsyttää!

Vierailija
11.10.2019 |

Sanoo, että saa näin vältettyä migreenikohtaukset. Menee hermo kun ei kuule kun minä tai lapsemme sanomme jotakin. Sitten ärsyyntyy kun joutuu ottamaan tulpan pois siksi aikaa, että saamme asiamme sanottua. Heitän kohta nuo tulpat parvekkeelta alas.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opeta itse ja mukulas olemaanrääkymättä niin miehes ei tarvis pitää niitä kuulokkeita!

Vierailija
2/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi olla rauhassa.

Kirjoita sanomiset lapulle. Saa raukka edes vähän levähtää sinun ja lapsen rääkkymisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tarvitsee joskus omaa rauhaa ja hiljaisuutta.

Vierailija
4/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika kova nalkuttamaan? Jos yhdistetään tähän kirkuva kakara, niin käyttäisin itsekin tulppia.

Vierailija
5/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ihan samaa migreenin ollessa päällä.

Vierailija
6/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille metsurin kuulosuojaimet, on helpompi sellaista nostaa jotta kuulisi jos toisella on asiaa. Ärtyy korvakäytävät, jos joutuu ruuvaamaan tulppaa edestakaisin.

Ja jos missaa jotain tärkeitä asioita, jotka pitäisi hänenkin tietää, niin oma vikansa.

Vierailija
7/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaverilla töissä aurinkolasit ja kuulokkeet päässä. Estää migreeniä.

Joo, hyvä homma mutta kyllä näyttää aika koomiselta. :D asiakaspalveluhommissa....

Vierailija
8/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamelukuulokkeet toimii paremmin eivätkä ärsytä korvakäytäviä.

Suosittelisin myös olemaan pitämättä helvetillistä mekkalaa 24/7.

Vierailija
9/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako tuo niin että lapset ei voi enää lainkaan kommunikoida hänen kanssaan? Sitten on aika per seestä.

Vierailija
10/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi yrittää ihan nätisti kertoa sinulle jotain.

Vierailija
11/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää myös joskus.

Erittäin ärsyttävää, että joutuu asiansa sitten huutamaan kuin kujrolle tai ensin vaatia ottamaan tulppa pois ja sitten vasta saa sanottu asiansa.

Olisi halunnut pitää jo lasten vauva-aikaan, niin ettei vaivojen huuto olisi häirinnyt. Itsekästä, sillä minä jouduin sitten sitä yksin kuuntelemaan, kun eihän kaikilla ikjisiklla voi olla korvatulppia vauvatalossa.

Varmaan ne pöiväkodissakin mielellään pitäisi korvatulppa ne työntekijät. Ei tarttis välittää lasten huudoista.

12/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisitte kaikki opetella elämään hiljaisemmin? Hiljainen ympäristö vähentää stressiä.

Se on kyllä inhottavaa, jos joku on samassa tilassa, mutta ei kuule yleistä keskustelua esim. koska kuuntelee musiikkia kuulokkeilla. 

Vierailija
13/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi yrittää ihan nätisti kertoa sinulle jotain.

En ole ap, mutta miksi miehellä olisi oikeus vetäytyä lapsiperheen äänimaailmasta ja äidille kaikki työ sitten.

Vierailija
14/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko vilkkaalla alueella?

Ehkä kannattaisi muuttaa kauemmas kaupungista, niin lastenkaan äänet eivät rasita niin paljoa, kun muuten on hiljaista.

Vierailija
15/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työkaverilla töissä aurinkolasit ja kuulokkeet päässä. Estää migreeniä.

Joo, hyvä homma mutta kyllä näyttää aika koomiselta. :D asiakaspalveluhommissa....

Asiakaspalvelussa pitäisi saada käyttää sähkötainnutinta mutta sääntösuomi on niin vtun pikkumainen.

Vierailija
16/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko täällä ihan oikesti ihmiset sitä mieltä, että perheessä on ihan ok jos yksi vetäytyy omaan hiljaiseen maailmaansa, kommunikoinnin ulottumattomiin? Että moi moi, jatkakaa te normaalia arkea ja hoitakaa hommat, minä en aio teitä kuunnella enkä teille myöskään puhua.

Laittaisin tuollaisen muusinuijan pihalle alta aikayksikön.

Vierailija
17/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko täällä ihan oikesti ihmiset sitä mieltä, että perheessä on ihan ok jos yksi vetäytyy omaan hiljaiseen maailmaansa, kommunikoinnin ulottumattomiin? Että moi moi, jatkakaa te normaalia arkea ja hoitakaa hommat, minä en aio teitä kuunnella enkä teille myöskään puhua.

Laittaisin tuollaisen muusinuijan pihalle alta aikayksikön.

Tämä. Kuvitelkaa tilanne omalle kohdallenne. Ei enää olisikaan niin kiva skenaario, eihän?

Vierailija
18/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi perheenjäsen pitää kuulosuojaimia, kärsii misofoniasta. Että tuttua on, ja hankaluudet tiedostan.

nro 6

Vierailija
19/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, käytän kuulosuojaimia kotona. Joko vaimo koko ajan laulaa tai katsoo paskaohjelmia täysillä tlc:ltä jne. Pakko jossakin välissä saada olla hiljaisuudessa.

Vierailija
20/21 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän välillä, kun on tarve saada rauhaa ja hiljaisuutta.

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme