Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole nähnyt poikaystävääni livenä pian kuukauteen

Vierailija
11.10.2019 |

Työvuorot menevät jatkuvasti ristiin, samoin vapaapäivät. Pari viikkoa ollaan juteltu, kuinka meidän pitää järjestää aikaa toisillemme, mutta ei vain onnistu.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa löytyy, jos oikeasti haluaa tavata.

Vierailija
2/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika veltto kaveri kun ei kaunis nainen kiinnosta... Ala ettiä kunnon miestä ja unohda tuo saamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskin. Juuri ja juuri on aikaa videopuheluille.

Ap

Vierailija
4/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuitenkin on sitten aikaa kirjotella täällä?

Vierailija
5/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko teillä siis todellakin molemmilla 12 tunnin työpäivät jotka menevät aina ristiin? Kun itse olin aikoinaan rakastunut, saatoin ajaa autolla 2 tuntia suuntaansa saadakseni olla tunnin tyttöystäväni kanssa.

Vierailija
6/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuitenkin on sitten aikaa kirjotella täällä?

Poikaystävä on töissä ja sen vuoro loppuu, kun mä aloitan.

Ap

Vierailija
7/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko teillä siis todellakin molemmilla 12 tunnin työpäivät jotka menevät aina ristiin? Kun itse olin aikoinaan rakastunut, saatoin ajaa autolla 2 tuntia suuntaansa saadakseni olla tunnin tyttöystäväni kanssa.

Pitää meidän nukkuakin välillä. Poikaystävä on ollut nyt aamuvuorossa ja mä illassa. Ja nyt viikonloppuisin olen tuplavuorossa.

Ap

Vierailija
8/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla on vapaapäivä menee jo valmiiksi toisen kämpille odottamaan, että toinen pääsee töistä, kyllä siinä ainakin jonkin aikaa pystytään yhdessä viettää.

Vierailija
9/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitää meidän nukkuakin välillä. Poikaystävä on ollut nyt aamuvuorossa ja mä illassa. Ja nyt viikonloppuisin olen tuplavuorossa.

Ap

Vuorokaudessa on 24 tuntia. Työssä ollaan yleensä 8 tuntia, nukutaan 8 tuntia ja muuten valveilla 8 tuntia.

Jos tuosta hereilläoloajasta ei saa osumaan yhteen yhtään tuntia moneen viikkoon niin kyse on enemmän halun puutteesta kuin mistään muusta.

Vierailija
10/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko niin kaukana toisistanne, ettei ole mahdollista viettää vähän pidempää aikaa toisen luona majaillen ja käydä sieltä töissä? Vaikka olisi eri vuorotkin, niin varmasti siinä jokunen tunti tulisi yhteistä aikaa silti.

Vierailija
11/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko niin kaukana toisistanne, ettei ole mahdollista viettää vähän pidempää aikaa toisen luona majaillen ja käydä sieltä töissä? Vaikka olisi eri vuorotkin, niin varmasti siinä jokunen tunti tulisi yhteistä aikaa silti.

On joo. Kummallakaan ei ole edes autoa.

Ap

Vierailija
12/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä uskot, että se ei pääse sun luo siksi että on töissä?

Vai olisko kuitenkin että on joku toinenkin hoito jonka kanssa aikataulut natsaa paremmin.

Vierailija
13/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että tuntuu omituiselta. Jos on rakastunut, sitä aikaa löytyy kyllä vaikka nipistämällä. Vaikka yöksi toisen luo ja taksilla, kuluja miettimättä. Luulen että olet tullut samaan tulokseen eli tunteita ei ole tarpeeksi, koska tänne aiheesta kirjoitit.

Vierailija
14/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä uskot, että se ei pääse sun luo siksi että on töissä?

Vai olisko kuitenkin että on joku toinenkin hoito jonka kanssa aikataulut natsaa paremmin.

Enhän mä itsekään pääse sen luokse.

Ap

Vierailija
15/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Vuorokaudessa on 24 tuntia. Työssä ollaan yleensä 8 tuntia, nukutaan 8 tuntia ja muuten valveilla 8 tuntia.

Jos tuosta hereilläoloajasta ei saa osumaan yhteen yhtään tuntia moneen viikkoon niin kyse on enemmän halun puutteesta kuin mistään muusta.

seli seli

Vierailija
16/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että tuntuu omituiselta. Jos on rakastunut, sitä aikaa löytyy kyllä vaikka nipistämällä. Vaikka yöksi toisen luo ja taksilla, kuluja miettimättä. Luulen että olet tullut samaan tulokseen eli tunteita ei ole tarpeeksi, koska tänne aiheesta kirjoitit.

200km taksilla on aika hintavaa.

Ap

Vierailija
17/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta aiot tilanteessa elää ennenkuin myönnät itsellesi että teidän välillänne ei ollut mitään?

Vierailija
18/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

200km taksilla on aika hintavaa.

Ap

Taidatte molemmat olla uusavuttomia. Bussit eivät kulje eivätkä ainakaan vapaapäivinä? Kun sulle sopis miehelle iskee kihti tms? Arvaanko oikein että kavereille mieheltä kyllä löytyy aikaa?

Vierailija
19/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa täällä. Me nähdään tyttöystävän kanssa noin kerran kuukaudessa, yleensä noin viikko kerrallaan. Asutaan ihan eri puolilla Suomea, junalla matka vie noin 10 tuntia yhteen suuntaan. Hyvinkin voi mennä reilu kuukausi ilman, että nähdään. Pisin aika on tainnut olla noin 2 kuukautta.

Ei tietysti ole tarkoitus ikuisesti asua näin kaukana toisistamme, ainoastaan sen aikaa että saan opintoni valmiiksi.

Ei tässä mielestäni mitään kovin outoa ole.

Vierailija
20/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa täällä. Me nähdään tyttöystävän kanssa noin kerran kuukaudessa, yleensä noin viikko kerrallaan. Asutaan ihan eri puolilla Suomea, junalla matka vie noin 10 tuntia yhteen suuntaan. Hyvinkin voi mennä reilu kuukausi ilman, että nähdään. Pisin aika on tainnut olla noin 2 kuukautta.

Ei tietysti ole tarkoitus ikuisesti asua näin kaukana toisistamme, ainoastaan sen aikaa että saan opintoni valmiiksi.

Ei tässä mielestäni mitään kovin outoa ole.

Monikin nuori elää etäsuhteessa. Mutta erona sinun ja ap:n välillä on se, että järjestätte aikaa toisillenne, haluatte mahdollisesti käyttää vapaat toistenne näkemiseen (vaikka se vaatii paljon vaivaa). Ap:n sanoista käy ilmi, että suhteen eteen ei haluta nähdä vaivaa, toisen ikävä ei ole niin kova, että haluaisi nähdä matkustamisen ja toisen näkemisen eteen vaivaa. Ei kuulosta rakkaudelta.