Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia joilla ei tullut raskauspahointivia ollenkaan, ei oksentelua ei mitään kummempaa. Raskaudet ja synnytykset helppoja ja nopeita.

Vierailija
11.10.2019 |

Kolmannesta lapsesta haaveilen, nyt vaan on eri mies, et mietin mahtaako olla yhtä helppoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Kaksi aikuista lasta maailmassa, molemmat raskaudet ihan ällistyttävän helppoja ja ihania. Synnytyksetkin kesti vain muutaman tunnin, puudutusta ei tarvinnut (eikä ehkä olisi ehditty antaakaan). 

Vierailija
2/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap, ekaan synnytykseen en saanut puudutusta, olin täysin auki sairaalaan mennessä ja vauva syntyi melkein heti kun saliin pääsin. Toisessa synnytyksessä sain puudutteen mutta sekin ponnistusvaihe kesti vain puoli tuntia. Mulla on varmaan kova kipukynnys kun aika pitkälle olen kotona kipujen kanssa ja vasta ihan lopussa lähdin sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppo raskaus oli, tosin paha olo oli ja erityisesti liha aiheutti kuvotusta noin viikolle 21. Sen jälkeen tuli vain hermokipu toiseen reiteen, kun vauvan pää asettui sinne vähän vinoon. Aiheutti myös pahimman kivun synnytyksen aikana tuo asentovirhe.

Vierailija
4/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaudessa ainoa "oire" oli kasvava vatsa, kahdessa seuraavassa olis sitten senkin edestä kaikkea. Synnytykset tosi menneet helposti ja nopeasti kaikissa. Eka 9h, toinen 6 tuntia ja viimeinen vajaa 2h. Missään en puudutuksia kaivannut. Kaikilla lapsilla sama isä, että en usko sen vaikuttavan raskauden kulkuun.

Vierailija
5/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helpot synnytykset ja raskaudet. 

Jotain pientä nyt tietysti aina löytyy. Neljä lasta ja ensimmäinen synnytys otti vähän koville, mutta seuraavat oli paljon helpompaa kuin vaikka hammastarkastukseen. 

Vähän närästi loppuvaiheessa kyllä, mut en mä sen kummempaa muista. 

Ja oli vähän pahoinvointia pari viikkoa ihan alussa. Ei kuitenkaan sellaista, että olisi normaalielämää varsinaisesti rajoittanut enkä oksentanut kertaakaan. 

Vierailija
6/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vain iltaisin vähän kuvottava olo. Aamuisin ei mitään. Ensimmäinen syntyi helposti, toinen jouduttiin käynnistämään, se oli rankka, mutta nopea.

Vierailija
7/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja monia tuttaviakin ihmetyttää aina tuo aamupahoinvoinnista jankuttaminen. 

Nimenomaan illalla oli oksettava tunne ne muutamat viikot siinä alussa. 

Mutta siis otsikon kysymykseen: on mennyt ihan hyvin kaikki. Eikä nyt pieni pahoinvointi ole edes mainitsemisen arvoinen asia. Suurempi juttu alussa oli ihan tolkuton väsymys. Sekin meni ohi muutamassa viikossa. 

Sellainen väsymys, jota oikeastaan ei voi kuvitellakaan. Nukahdin kassajonoonkin seisaaltaan kerran :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä