Onko neljän juuston pizza mistään kotoisin?
Te, jotka sellaista syötte, kertokaa, miltä maistuu. En ole koskaan uskaltanut sellaista kaupasta ostaa 😁
Kommentit (10)
Kaupasta ei kannata ostaa, oon ostanut monen merkin juustopitsoja. Reunat on palaneet vaikka täyte on vielä haalea.
Siis se pakastealtaassa myytävä n. vitosen hintainen on ihan mautonta. Siskon lapset ruinasivat, niin ostin heille, mutta siinähän oli vain ihan surkeita juustoja kuten edamia ja emmentalia. En muista mitä ne kaksi muuta olivat, mutta mauttomia nekin.
Itse tehtynä oikein hyvä. Laitan tuoretta mozzarellaa, grana padanoa, gorgonzolaa ja cheddaria (tai pecorino romanoa).
Älkää hienostelko sen bufalan kanssa pizzassa, se on liian märkää ja muuttaa pizzan lätäköksi. Ihan karvalakkimozzarella käy paremmin pizzaan.
Italialaisessa pikkupizzeriassa on. Suomessa ei.
Kiitos vastauksistanne! Näiden perusteella uskaltaisin joskus raflassa sellaisen ottaa tai jopa tehdä itse! :)
- Ap
Liiterin neljän juuston pizza on ihan paras
Käytä kuivia juustoja niin hyvää tulee! Jos pistät mozzarellaaa, edamia jne. Tulee jätäkkö.
Parmesaani, cheddar, feta, yks pehmeä juusto, tässä tapauksessa mozzarella. Ei paljon.
Jos juustopizzassa liikaa juustoa laittas niin siitä tulee mauton! :O
Vierailija kirjoitti:
Itse tehtynä oikein hyvä. Laitan tuoretta mozzarellaa, grana padanoa, gorgonzolaa ja cheddaria (tai pecorino romanoa).
Älkää hienostelko sen bufalan kanssa pizzassa, se on liian märkää ja muuttaa pizzan lätäköksi. Ihan karvalakkimozzarella käy paremmin pizzaan.
Cheddaria?!
^ porca miseria!
Joo on se hyvää pizzeriassa. Tosin onhan siinä ihan helevetinmoinen annos rasvaa...
Ravintolassa on, kaupan versiot ei. Kaupan versioissa jotain halpaa jämäjuustoa joka ei ole oikeaa "homejuustoa", "emmentalia" tai "pecorinoa" nähnytkään.
Ylipäätään en enää osta kaupan pitsoja kun niissä on vastenmielinen teollinen jälkimaku ja pohja maistuu oudolta vaikka kokeilisi kymmeniä eri brändejä.