Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhanpäiväinen yhteiskunta tappaa hiljaa

Vierailija
10.10.2019 |

Kun katsot sitä ulkoapäin, se syö sielun hitaasti, mutta varmasti. Ainoa keino on löytää merkitys sen ulkoa. Mutta miten?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon ole muuta mahdollisuutta kuin suuri mindfulness ja kaikkien sosiaalisten suhteiden kertakatkaisu.

Vierailija
2/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sensuuriin meni sekin. Haistakaa paske modet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin hyvä kysymys. Itse miettisin äsken että "tähän on sitten hyvä lopettaa palstailun", kunnes avasin ketjusi koska tämä asia kiinnostaa minua.

Vierailija
4/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mitä me näemme tästä ketjusta niin pitää parantaa ja se on ainoa toivomme jotta kaikki menee nappiin.

Vierailija
5/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleminen auttaa miettimään näitä asioita, se tasapainottaa sellaista yhyeiskuntaa joka tappaa hitaasti mutta varmasti. Ihmiskunnan historian parhaat sotilaat ovat kävelleet vastustajan ja vihaajan luokse. Käveleminen on terapiaa.

Vierailija
6/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat mielestäsi tekevät yhteiskunnasta turhanpäiväisen?

Vierailija
8/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Silloin ihmisestä tulee tällainen. Varsinkin jos on taipuvainen ahdistuneisuuteen.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Maria-Veitola-avautuu-vaikeasta-kesastaan…

Vierailija
9/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tänään tubesta videoita eri vammaisuuksista.

Tuli todella kiitollinen olo siitä, että on terve.

Ja sitten joidenkin elämänasenne on vaan niin ihailtava vammasta huolimatta... katsokaa esim. ”Life with One of the World’s Rarest Syndromes (Hallerman-Streiff)” ❤️🔥

Vierailija
10/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna_J kirjoitti:

Varastaminen ja sensuroitu p e d o f i l i s m i. Tämä on vastaus kaikkien puolesta.

Koska tähän ei uskota niin on aseitakin olemassa.

Vierailija
11/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna_J kirjoitti:

Se mille "arvoille" suurin osa kaikesta tuntuu nojaavan. Eletään tässä hetkessä ei ajatella tulevaisuutta, vaikka oma toiminta olisi miten haitallista. Ja yhteiskunta tuntuu vain kannustavan tai jopa pakottavan siihen.

Vierailija
12/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin tänään tubesta videoita eri vammaisuuksista.

Tuli todella kiitollinen olo siitä, että on terve.

Ja sitten joidenkin elämänasenne on vaan niin ihailtava vammasta huolimatta... katsokaa esim. ”Life with One of the World’s Rarest Syndromes (Hallerman-Streiff)” ❤️🔥

Olen katsonut ja samaa mieltä. Olisihan se hienoa jos osaisi olla yhtä positiivinen, kaikesta huolimatta.

Vierailija
13/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko itse asiassa tämän turhan päiväsen maailman ja verilinjan antamiselle olla parempaa asiaa kuin antaminen? Yksi yhteen jos on jo olemassa, miksi synnyttää uutta jos ei asian omistuksesta olla annettu mitään edes koskaan? Enhän minäkään mene kaupan jonossa naisten haarojen väliin ja juuri tälläiseen tätä pitää verrata jos haluamme olla realiteetissä tai turhanpäiväsessä yhteiskunnan tappajassa? Toisesta maailmansodastakin ollaan monta mieltä eikä siitä saa puhua asioiden nimillä. Sodan voittaneet tekivät sodan oikeasti. Ehkä se ongelma on tässä "hyvässä" mitä mielistellään eikä realiteetissä. Sekä näitä asioita on tapahtunut minulle toisen maailmansodan voittaneiden mielistelystä "naisena".

Se että on rahaa ja valtaa ei oikeuta tuijottamiseen.

Vierailija
14/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin hyvä kysymys. Itse miettisin äsken että "tähän on sitten hyvä lopettaa palstailun", kunnes avasin ketjusi koska tämä asia kiinnostaa minua.

Kiitos tästä!:) ap

Vierailija
15/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista pitää osaa varoittaa ja olla lojaaleja. Emme mekään mennä varastamaan kuningattareelta jaloa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunua koska kuningatar on tehnyt meidän mielestä epämielyttäviä asioita, me puhutaan siitä niillä nimillä ja sananvapaudella joita meille annetaan jotta yksilöiden uhat ovat näkyviä ja opetuksellisia jotta olisi kunnioitus. Kunnioitus loppuu sillä jos me mennään asein hakemaan tarvittavat buckinghamin palatsista esim. Koska historiallisesti on tapahtunut suomessa jalon asian/esineen varastaminen tällä realistisella tyylillä niin me vaaditaan ihmiskunnan äänestystä kunnioituksella.

Tähän liittyy paljon muutakin ja sen takia palstailen koska palsta luo näennäistä tuijotusta psykopaattisella tekoälyllä tänne mikä tuo minut tähän ja sekin pitää loppua!

Vierailija
16/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä!:) ap

Olkaa hyvä! :)

Vierailija
17/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaja aihe. En jaksaisi romaania sepustella, mutta tässä jotain kohtia, joita tuli aiheesta mieleen:

1) Kiitollisuus ja läsnäolo kantaa pitkälle.

2) Nykyään on helppoa hukkua siihen uutistulvaan, joka tulee reaaliajassa kaikkialta maailmasta omien kasvojen eteen. Tulee tunne, että olisi henkilökohtaisesti jokin vastuu lukea yhä uudelleen ja yrittää ratkoa maailman ongelmia. Mutta ei sulla ole.

Voit jättää vaikka lukematta koko uutiset, jos haluat.

3) Yleensä kaikki näyttää ja kuulostaa somessa paljon pahemmalta kuin todellisuudessa on. Ihmiset pyrkivät vaikuttamaan suuriin massoihin teksteillään ja siksi liioittelevat, kärjistävät, kerjäävät huomiota ilkeillen jne.

4) Joskus tekee hyvää miettiä enemmän sitä omaa konkreettista elämän piiriä: niitä paikkoja, joissa liikut (pihapiiri, kauppa- ja työmatkat..) ja ihmisiä, joita arjessasi tapaat (läheiset, naapurit jne.) ~ ne tarjoaa sulle mahdollisuuden kuulua jonnekin ja olla hyvä läheinen toiselle. Voisiko itse toimia eri tavalla ollakseen toiselle parempi läheinen?

5) Lopulta vielä se, että täytyy olla sinut itsensä kanssa. Tykätä siitä, missä kohtaa elämässä seisoo ja minne on menossa. Merkitystä voi (ja minusta jopa täytyy) elämälle luoda ihan itse. Omalla toiminnallaan ja päätöksillä. Olen siis vastoin aloitusta sitä mieltä, että kyllä se merkitys ensisijaisesti löytyy sisältä päin. Vaikka yhteiskunnassa huudettaisiin kilpaa täyttä häkää, omasta sisimmästä voi löytyä rauha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi