Perussuomalaisten kannattaja, autatko
Jos jätetään pois maahanmuuttoasiat, niin millaista politiikkaa muissa asioissa perussuomalainen puolue toteuttaisi, jos pääsisi hallitukseen. Millaista olisi talouspolitiikka, entä sosiaalipolitiikka.
Voisiko joku asioista perillä oleva kertoa selvästi tästä, koska en tiedä, mutta haluaisin tietää. Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse persuja äänestävänä haluaisin heidän alentavan veroja ja tukia sekä parantavan pienyrittäjän asioita. Tähän lisäksi järkevää ilmastopolitiikkaa. Ma Mu asiat eivät ole niin tärkeitä, mutta joku järki siinäkin on pidettävä.
Mitä tarkoittaa pienyrittäjä ? Nakkikiskan omistaja ?
Vaikka. Itse kyllä olen insinööri it-alalla ja se ala koskettaa minua.
Nyt en oikein ymmärrä. Kun olen lukenut täällä eri ketjuja, luulin, että täällä olisi paljonkin perussuomalaisia.
Miksi kukaan ei halua antaa toivomiani tietoja? Varmasti täältä löytyy ihmisiä, joilla on tietoa jaettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en oikein ymmärrä. Kun olen lukenut täällä eri ketjuja, luulin, että täällä olisi paljonkin perussuomalaisia.
Miksi kukaan ei halua antaa toivomiani tietoja? Varmasti täältä löytyy ihmisiä, joilla on tietoa jaettavaksi.
Kysymys on siitä että perussuomalaisilla ei ole näkemyksiä mistään muusta asiasta kuin siitä yhdestä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he eivät vain jaksa jankata sinun kanssasi. Tee joku ma mu liittyvä ketju, niin pääset jankkaamaan palstan provoilijoiden kanssa.
Suomeen lisää aseita ja uskonnon tuntiopetusta lisää kouluihin. Siinä sitä talouspolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lue puolueohjelma.
Kaikki vastaavat näin. Eikö kukaan osaa kertoa omin sanoin?
No siten että löytäisivät enää äänestäjiä kun argumentit ovat poissa. Kyllähän se on jo lähes varmaa että puolue jossain muodossa tulee säilymään eduskunnassa mutta mikäli sen ainoa tavoitteet joskus toteutuvat tulee suurena puolueena säilyminen olemaan vaikeaa.