Instagram selaaminen ilman kirjaantumista
Nyt pari päivää vaatinut kirjaantumista? Mites muilla?
Kommentit (20)
Vaatii kirjautumista vaikka julkinen tili.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn selaamaan mutten näe kommentteja kirjautumatta.
Mikä selain sinulla on käytössä? Oletko tänään katsellut? :)
Jatkuuko tämä ongelma muillakin? Jos esim.padilla selailee julkisia tilejä niin ei kovin kauas alas ehdi selailla kun vaatiikin jo kirjautumista. Onko siellä jokin isompi muutosprosessi itse Instassa käynnissä, joka vaikuttaa nyt vähän kaikkeen vai onko tämä nyt mahdollisesti pysyvä tila. Ihan älytöntä, jos näin.
Mulla on ihan sama ongelma!! Olisi kiva tietää onko tämä joku lopullinen muutos?
Sama vika, onko tämä selaimesta kiinni?
Tällainen juttu oli joskus aiemminkin, mutta poistui.
Alkoi vaatimaan kirjautumista tänään. Outoa.
Mulla on ollut tuo jo jonkin aikaa. Ilmeisesti heillä tähtäimessä poistaa palvelun selaajista ns. Vapaamatkustajat. Eli koittavat tällä tavoin saada ihmiset luomaan profiilin ja tienaamaan lisää fyrkkaa paksuun kupeeseensa.
Kyllä mulla tulee kans kaikilla laitteilla, juurikin tietyssä kohdassa kun scrollaa alas, luulen että jää pysyväksi.
Sama täällä. Tarkoituksella tehty, niinku fb:ssakin.
Perkele jos jättävät pysyväksi.. Kyllä se on tiettyjen tilien etukin jos niitä pääsee selaamaan monet muutkin kuin vain rekisteröityneet. Toivotaan että menee pois.
Tämä on hölmö kuvio. Tuolla on todellakin paljon tilejä, jotka hyötyisivät paljon enemmän siitä että selaaminen olisi samanlaista kuin ennen. Kyseessä muutenkin julkiset tilit. Aina ei jaksa tuollaisen takia kirjautua ja jotkut eivät edes välitä ylipäätään olla tuolla.
Mitään vastausta tähän tuskin mistään saa? Onko joku löytänyt jotain enkunkielisistä keskusteluista
Täällä eräs joka käyttää instagramia "parempana pinterestinä", ei paljoa voi selailla (myöskään hakutuloksia) kun vaatii kirjautumista. En aio liittyä kun ei voi kuvattomana pitkään sivuja selata :(
Kattokaa mun insta ja tiktok: @siniofficial
Ei kannata tuhlata elämää instan selailuun. Käytetään aika paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tuhlata elämää instan selailuun. Käytetään aika paremmin.
Ai kuten 5 vuotta vanhan keskustelun nostamiseen?
Pystyn selaamaan mutten näe kommentteja kirjautumatta.