Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakohteeksi Chicago vai New York?

Vierailija
10.10.2019 |

Kertokaa kokemuksianne kyseisistä kaupungeista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et kysynyt, onko kohteeni Kälviä vai New York.

Vierailija
2/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykissä olen käynyt, yövyimme pilvenpiirtäjässä siinä Madison Avenuen lähellä. Olimme exäni ja lasteni kanssa. Käveltiin Central Parkissa, syötiin kiinalaista, otettiin valkoviiniä kun lapset nukkuivat. Aamulla oli jo lento eteenpäin. Ei Suomeen vaan muualle Pohjois-Amerikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käynyt nycissä 3 x, chicagossa 5 x ja kuudes reissu varattu. Itse henk koht pidän Chicagosta. Miksi? Ei sitä osaa selittää, on vaan mun mieleen enemmän vaikkei nycissäkään vikaa ole.

Vierailija
4/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et kysynyt, onko kohteeni Kälviä vai New York.

Miksi niin olisin kysynyt?

Vierailija
5/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kummassakaan ole käynyt niin New York. NY on yks niistä kaupungeista, joka kyllä ehdottamasti kannattaa kerran elämässään kokea. Voithan toki yhdistää molemmat kaupingit lomaasi, sillä USAn sisäiset lennot on usein edullisia.

Vierailija
6/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Chicagossa useita kertoja, nycissä kerran. Nycissä on mielestäni paljon enemmän nähtävää, mutta myös hurjan paljon enemmän turisteja. Hintataso aika samaa luokkaa, mutta Chicagossa kannattaa kyllä tarkkaan katsoa etukäteen että millaisella alueella majapaikka sijaitsee ja myös että missä päin liikkuu. Nycissä taas ei ole samaa vaaraa, jos kuitenkin aikoo ottaa Manhattanilta hotellin ja liikkua lähinnä Manhattanin alueilla.

Vierailija
7/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYC on paljon kansainvälisempi kaupunki kuin Chicago.

Vierailija
8/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykissä on paljon enemmän nähtävää ja siellä on jotenkin kivempi tunnelma. Chigaco oli mun mielestä vaan peruskaupunki.

Vierailija
9/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto Yle Areenasta saturday night feaver ja mee New yorkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan