Kun tuttavan MÖKKI on parempi kuin minun taloni!
Hän pitää jonain toissijaisena mökkinään taloa joka olisi minulle unelmien luksustalo! Mix tää on tämmöstä?
Kommentit (10)
Öö, miksi tämä haittaa sinua? Tai jos haittaa niin pitäisikö sinun rakentaa sitten itsellesi parempi talo?
Vaikuttaako tämä teidän ystävyyteenne? Pystyttekö olemaan tasavertaisia ystäviä vaikka toinen on selvästi parempiosainen?
Toivottavasti tukahdut ja näivetyt tuohon kateuteesi.
Nyt kannattaa sitten miettiä mitä tuttavasi on tehnyt oikein ja tehdä samalla tavalla. Helppoa se ei tietenkään ole mutta vaikeitakin asioita pitää pystyä tekemään jos jotain haluaa saavuttaa. Niin tuttavasikin on tehnyt.
Minulla oli aloittajan kaltainen ystävä.
Ostettiin pienehkö huvila kesämökiksi ja rempattiin se. No ekan kerran kun tuo kaveri oli porukalla paikalla haukkui kaiken mutta sitten oli jälkikäteen valittanut kaikille että kuka tarvitsee mökillä viittä makkaria ja kahta olkkaria ja kuinka oltiin kuulemma kuvottavia porvareita kun toisilla ei ole edes varaa kerrostalo-asuntoon. Oltiin tunnettu 7 vuotta ja tuo pisti tuon mökin takia välit poikki.
Semmosta se on. Sulla on sentään koti, itse asun vuokralla. Aika monella taas ei ole kotia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa sitten miettiä mitä tuttavasi on tehnyt oikein ja tehdä samalla tavalla. Helppoa se ei tietenkään ole mutta vaikeitakin asioita pitää pystyä tekemään jos jotain haluaa saavuttaa. Niin tuttavasikin on tehnyt.
Entä jos hän on syntynyt rikkaaseen sukuun ja perinyt mökin? Miten ap tekee samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on. Sulla on sentään koti, itse asun vuokralla. Aika monella taas ei ole kotia ollenkaan.
Eikö vuokra-asunto ole koti?
Miten se sulta pois on? Saisikko sä sen mökin kodikses jos se ei ois sen mökki?