Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tuttavan MÖKKI on parempi kuin minun taloni!

Vierailija
10.10.2019 |

Hän pitää jonain toissijaisena mökkinään taloa joka olisi minulle unelmien luksustalo! Mix tää on tämmöstä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sulta pois on? Saisikko sä sen mökin kodikses jos se ei ois sen mökki?

Vierailija
2/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene nallekarkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi tämä haittaa sinua? Tai jos haittaa niin pitäisikö sinun rakentaa sitten itsellesi parempi talo?

Vierailija
4/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako tämä teidän ystävyyteenne? Pystyttekö olemaan tasavertaisia ystäviä vaikka toinen on selvästi parempiosainen?

Vierailija
5/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tukahdut ja näivetyt tuohon kateuteesi.

Vierailija
6/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa sitten miettiä mitä tuttavasi on tehnyt oikein ja tehdä samalla tavalla. Helppoa se ei tietenkään ole mutta vaikeitakin asioita pitää pystyä tekemään jos jotain haluaa saavuttaa. Niin tuttavasikin on tehnyt.

Vierailija
7/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aloittajan kaltainen ystävä. 

Ostettiin pienehkö huvila kesämökiksi ja rempattiin se. No ekan kerran kun tuo kaveri oli porukalla paikalla haukkui kaiken mutta sitten oli jälkikäteen valittanut kaikille että kuka tarvitsee mökillä viittä makkaria ja kahta olkkaria ja kuinka oltiin kuulemma kuvottavia porvareita kun toisilla ei ole edes varaa kerrostalo-asuntoon. Oltiin tunnettu 7 vuotta ja tuo pisti tuon mökin takia välit poikki.

Vierailija
8/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Sulla on sentään koti, itse asun vuokralla. Aika monella taas ei ole kotia ollenkaan.

Vierailija
9/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa sitten miettiä mitä tuttavasi on tehnyt oikein ja tehdä samalla tavalla. Helppoa se ei tietenkään ole mutta vaikeitakin asioita pitää pystyä tekemään jos jotain haluaa saavuttaa. Niin tuttavasikin on tehnyt.

Entä jos hän on syntynyt rikkaaseen sukuun ja perinyt mökin? Miten ap tekee samalla tavalla?

Vierailija
10/10 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on. Sulla on sentään koti, itse asun vuokralla. Aika monella taas ei ole kotia ollenkaan.

Eikö vuokra-asunto ole koti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi