Miten usein syöt suklaata?
Ja kysymys tarkoittaa todellakin vain SUKLAATA ja SUKLAAMAKEISIA, ei esim. merirosvokarkkeja, pastilleja tm. suklaattomia namuja.
Kommentit (13)
Vakio jalkiruoka on meilla 1-2 palaa tummaa (70%) suklaata. Eli joka paiva, jos syodaan illallinen.
Kyllä mä päivittäin pari palaa suklaata syön. Se on kahvin kanssa tosi herkullista.
Ehkä pari kertaa vuodessa. En ole suklaaihminen ja syönkin sitten mieluummin karkkia...
Suklaa on ihanaa ja ikävä kyllä myös kamalaa. Lankean siihen toisinaan, vaikka tiedän, ettei pitäisi. Mikä lie aine suklaassa on, mutta pahan päänsäryn siitä saa. Viimeksi sunnuntaiyönä oksentelin suklaapäänsärkyä. Nyt ei kyllä taida taas pitkään aikaan mieli tehdä mokomaa kyseenalaista nautintoa.
treffit kirjoitti:
Vakio jalkiruoka on meilla 1-2 palaa tummaa (70%) suklaata. Eli joka paiva, jos syodaan illallinen.
Sama muuten mutta meille maistuu 85-prosenttinen 😋
Vierailija kirjoitti:
Suklaa on ihanaa ja ikävä kyllä myös kamalaa. Lankean siihen toisinaan, vaikka tiedän, ettei pitäisi. Mikä lie aine suklaassa on, mutta pahan päänsäryn siitä saa. Viimeksi sunnuntaiyönä oksentelin suklaapäänsärkyä. Nyt ei kyllä taida taas pitkään aikaan mieli tehdä mokomaa kyseenalaista nautintoa.
Syöt jotain feikkisuklaata.
Tosi harvoin. Viime yönä näin muuten unta Fazerin suklaasta. Etsin tippa linssissä suklaata missä ei ole palmuöljyä. Ainoa perus sininen missä ei ole oli hajonnut hyllyyn palasiksi niin, että kääre auennut. Olenkohan selannut liikaa palstaa.
Söin eilen 200g fazerin sinistä ja voi että tuli kyllä sellaiset suklaa kiemurtelut kehoon tästä että huhhuh.
Pari kertaa viikossa, noin puolikkaan suklaalevyn eli kuukaudessa menee yksi levy. Fazerin palmuöljytön Sininen.
Olen huomannut että irtokarkit turvottavat minua paljon enemmän kuin suklaa.
Kerran parissa viikossa ^ korjaus.
Suklaa on hyvää mutta olisi kivaa syödä jotain [zohlihgz] etikettiä myös, ei kaikessa tarvi olla etikettiä välttämättä.
Joka päivä n. 100g.