Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako elokuvaa keskimäärin katsot viikossa?

Vierailija
10.10.2019 |

Katsoitpa sitten televisiosta, videolta, youtubesta tai mitä kaikkia mahdollisuuksia niitä onkaan. Eli montako leffaa tulee katsottua viikossa?

Montako elokuvaa keskimäärin katsot viikossa?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaikana meni viikkoja etten katsonut yhtään, nyt syksyllä 1-2. Minulla on kyllä viihteellä nauhoitettuna kymmeniä leffoja, mutta ei niitä ehdi katsella kuin harvoin.

Vierailija
2/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,01

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1. Televisiosta ei kerta kaikkiaan tule katsomisen arvoisia elokuvia edes kuukausittain enkä käytä mitään maksullisia palveluja.

Vierailija
4/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa etten katsoisi ollenkaan, mutten viikoittainkaan kyllä.

Tässä hiljattain tuli kahlattua netflixistä useita leffoja päivässä, mutta sitten taas mielenkiinto loppui.

Telkkarista nyt ei osu juurikaan silmään kuin aina samat leffat.

Vierailija
5/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso elokuvia. Olen huono muistamaan henkilöhahmoja, joten pääsen mukaan sarjoihin paremmin.

Vierailija
6/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kuukaudessa, joskus vähemmän joskus enemmän. Katson enemmän sarjoja.

Vierailija
7/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin 1 tai 2, mutta todellisuudessa voi mennä useampi kuukausi ilman ja sitten vedän leffamaratonin tai monta leffaa viikossa useamman viikon ajan. 

8/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin varmaan 2-3. Minulla on vaikutelma, että katson tosi paljon elokuvia, mutta nyt kun lasken muutamalta edelliseltä viikolta, ei niitä tule katsottua kuin pari kolme viikossa. En laske mukaan elokuvia, jotka olen jättänyt kesken.

Vierailija
9/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Vielä viime vuonna katsoin leffoja vähintään 5 viikossa, tänä vuonna hyvä jos 1 kuukaudessa. Mulla tulee aina tällaisia pidempiä kausia, nyt on menossa lukeminen, ja jossain vaiheessa katsoin tosi paljon tv-sarjoja.