Lapsuutesi ohjelmat, peukutusketju.
Eli tänne kirjoittakaa oman lapsuutenne lastenohjelmia tai muita tv-sarjoja/Elokuvia, jotka muistat yhä elävästi ja/tai joita aina muksuna tapasit katsoa.
Yläpeukku: Muistat kyseisen ohjelman ja/tai olet katsonut
Alapeukku: Ohjelma ei sano mitään ja/tai et ole katsonut.
Minä aloitan
Beatrix Potterin eläinsadut
Kommentit (229)
The Byrds of paradise, Paratiisilinnut nimellä tuli joskus kun olin 10-12 v.
Lisäksi tykkäsin jostain sarjasta, jossa oli iso perhe, joka pyöritti eläintarhaa tai muuten eli eläinten keskellä? Yksi lapsista taisi olla adoptoitu. En muista yhtään mikä sarjan nimi oli, tuli varmaan joskus 90-luvun puolessa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Mun täytyy pyytää anteeksi. Ei se ollutkaan toi Tabalugan tunnari vaan jonkun muun ohjelman. Siinä nainen lauloi ja ohjelmassa oli muistaakseni delfiini. Muistaako kukaan?
Mä olen niin innoissani että saan vastata tähän! On legendaarisin biisi ikinä! Flipper ja Lopaka. Se on maailmankaikkeuden huonoin biisi IKINÄ, ja se soi mulla vieläkin päässä melkein joka päivä. Onni on, että löytyy YouTubesta:
Katsokaa omalla vastuulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Mun täytyy pyytää anteeksi. Ei se ollutkaan toi Tabalugan tunnari vaan jonkun muun ohjelman. Siinä nainen lauloi ja ohjelmassa oli muistaakseni delfiini. Muistaako kukaan?
Mä olen niin innoissani että saan vastata tähän! On legendaarisin biisi ikinä! Flipper ja Lopaka. Se on maailmankaikkeuden huonoin biisi IKINÄ, ja se soi mulla vieläkin päässä melkein joka päivä. Onni on, että löytyy YouTubesta:
Ei jumankekka toi hoilotus on ihan hirveetä xD Miten tällänen ikinä edes hyväksyttiin julkaista :DDDd
Koirani on Fang! Muistaako kukaan?
Joskus Sub-kanavalta tuli ruotsiksi dubattu Sailor Moon, oli yksi lemppareistani :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumankekka toi hoilotus on ihan hirveetä xD Miten tällänen ikinä edes hyväksyttiin julkaista :DDDd
Budjetti oli varmaan luokkaa 3 markkaa ja kaikki kerralla purkkiin :D Kuulostaa vielä siltä, että laulaja lukee tekstiä ekaa kertaa edessään ja laulaa sen saman tien nauhalle. Ja toi FLIPAAAH tuolla... :D